  • 11. Data: 2004-12-05 23:40:55
    Temat: Re: Czy-można-być-nigdzie-nie-zameldowanym?
    Od: Radzisz <n...@l...spamu.invalid.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a) dnia 05-12-04 19:41:
    > A co z zameldowaniem na tymczasowo na okres jednego roku? Jest to chyba
    nie, no pewnie ... człowiek płaci za miesiąc a potem ma jeszcze 11
    miesięcy gratis ... świetny pomysł ...

    > jakieś pośrednie rozwiązanie. Właścicielowi nic nie ubędzie w sensie nie ma
    nie ... no skąd ... w ogóle nic mu nie ubędzie ... tylko czynsz za 11
    miesięcy będzie "plecy" ... ale co to dla niego ... przecież mam
    mieszkanie ...
    powiem tak: NIDGY NIKOGO NIE MELDOWAĆ W SWOIM MIESZKANIU !!! NAWET
    TYMCZASOWO.
    Chyba żeby komuś by się chciało co miesiąc do urzędu biegać ...

    Radzisz

  • 12. Data: 2004-12-06 00:30:08
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Radzisz" <n...@l...spamu.invalid.pl> napisał w wiadomości
    > nie, no pewnie ... człowiek płaci za miesiąc a potem ma jeszcze 11
    > miesięcy gratis ... świetny pomysł ...

    Zwykle wynajmujący chcą za 3 miesiące z góry. Niektórzy za pół roku.

    > nie ... no skąd ... w ogóle nic mu nie ubędzie ... tylko czynsz za 11
    > miesięcy będzie "plecy"

    Jak ? zameldowanie tymczasowe nie oznacza, że właściciel lokalu nie może
    komu inemu wynająć, jeżeli wynajmujący nie płaci. Poza tym podpisują umowę
    najmu na rok. Jeżeli wynajmujący nie wywiązuje się z umowy, to właściciel
    może wynająć mieszkanie innemu i nic do tego nie ma zameldowanie tymczasowe.
    Gdyby go zameldował na pobyt stały to owszem, mogą być problemy z wynajęciem
    komuś innemu.
    Pan też z SLD, albo z totalitarnego rządu Rosji, że panem tak teraz rzuca?

    >... ale co to dla niego ... przecież mam
    > mieszkanie ...

    Pan ma? no to ma pan dach nad głową. Ja nie mam własnego mieszkania,
    ponieważ rząd, PKO BP SA i spółdzielnie mieszkaniowe oszukali nas - wielu
    Polaków. Mama wpłaciła pełny wkład na mieszkanie spółdzielcze dla mnie - M4,
    pracując ciężko i dorabiając po pracy, kiedy byłem młodym chłopcem, co
    gwarantowało zgodnie z obietnicami w umowie - mieszkanie - po krótkim czasie
    oczekiwania. Minęło ponad 20 lat, wybudowali piękne osiedla i rozdali
    mieszkania członkom PZPR, którzy po przyjeździe ze wsi zatrudniali się na
    Hucie Katowice. Teraz mogę sobie za ten "pełny wkład" na M4 kupić ładny
    kibelek z bidetem i sedes marki Mercedes, do mieszkania na które mnie do
    dzisiaj nie stać.
    Komunistyczne prosowieckie złodzieje z rządu, oraz ich kolaboranci, dalej
    nas rabują, a gościa z okolic Rzeszowa za drewno warte 215 zł, które z lasu
    wyrąbał Janosik może, napada brygada antyterrorystyczna, która ma szukać Bin
    Ladena, używają przemocy wobec dzieci i zabijają psa, po czym dostają urlop
    i wakacje. Wszystko dzięki pomówieniom Kargula na Pawlaka.

    > powiem tak: NIDGY NIKOGO NIE MELDOWAĆ W SWOIM MIESZKANIU !!! NAWET
    > TYMCZASOWO.
    > Chyba żeby komuś by się chciało co miesiąc do urzędu biegać ...

    Powiem: "stuk puk"

    OK?

  • 13. Data: 2004-12-06 12:40:59
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]

    > TYMCZASOWO.
    > Chyba żeby komuś by się chciało co miesiąc do urzędu biegać ...

    ____________________
    |\ /| | |
    ||__|| | Please do not |
    / o o \ | feed the Trolls. |
    / \ | Thank You. |
    / \ \| |
    / _ \ \--------------------´
    / |\__\ \ ||
    / |\|_|\_../ ||
    / \|_|_|/ \ _||
    / / \ |____| ||
    / | | | --|
    | | | |____ --|
    *_ | |^|^|^| | \-/
    *--_-\ _ \ ^ ^ ^ / ||
    / _ \\ | | `´
    * / \_ /- | | |
    * c_c_c_C/ \C_c_c_c

    I tak nic mądrego nie usłyszysz a co najwyżej dowiesz się, że jesteś:
    1. żydem
    2.głupim prawnikiem
    3. komunistą
    (niepotrzebne skreślić)

  • 14. Data: 2004-12-06 13:10:45
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 6 Dec 2004 01:30:08 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:
    [ciach]
    > Pan ma? no to ma pan dach nad g?ow?. Ja nie mam w?asnego mieszkania,
    > poniewa? rz?d, PKO BP SA i spó?dzielnie mieszkaniowe oszukali nas - wielu
    > Polaków.

    już updejtuje

    v. 1.2

    Prosimy nie wyzywać pana doktora od trolli.

    Człowiek ma przecież prawo być sfrustrowany, wszak jest niedocenianym
    wybitnym naukowcem po wybitnych osiągnięciach naukowych za granicą (z
    doktoratem włącznie) osiągniętych wyłącznie własną ciężką pracą bez żadnej
    pomocy ze strony komunistycznych władz, ciepiąc tortury samotnego
    spędzania zimowych weekendów. Mógł się wszak załamać, gdy zwiedziony
    mamieniami prosowieckiego rządu wrócił do kraju w którym jakoś nikt się na
    jego niewątpliwym talencie i wybitnych osiągnięciach nie poznał. Nikt nie
    powitał z honorami, medalu nie przypiął, nie dał pracy adekwatnej do
    zamiłowań, wiedzy i doświadczenia, za pieniądze zbliżone do tych płaconych
    w USA

    Można się zdenerwować, gdy okarze się, że obiecane 20 lat temu mieszkanie
    przyznano członkowi PZPR króry ze wsi przyjechał do Huty Katowice a
    galopująca inflancja będąca wynikiem spisku komunistycznego rządu zżarła
    wkład budowlany na książeczce mieszkaniowej, za który można dzisiaj kupić
    wyłącznie bidet.

    Można mieć przecież dość życia w kraju w którym żaden uczciwy człowiek nie
    może mieć własnego mieszkania albo pracy, która nie wymaga dojeżdzania po
    kilkaset kilometrów, a wokół otaczają człowieka oszuści złodzieje i
    kombinatorzy

    Trzeba człowieka zrozumieć, wszak bardzo ciężko jest żyć w kraju, w którym
    policjanci nie potrafią odróżnić gumy od metalu przy zakładanu magazynka
    do strzelb gładkolufowych, a ostrą amunicję policja kupuje specjalnie po
    to by mordować niewinnych ludzi. Gdzie policja nie wie, że żeby otworzyć
    zamknięte drzwi wystarczy przestrzelić zamek z karabinu maszynowego, a
    najlepiej w takich sytuacjach poprosić o pomoc straż pożarną. Albo zrobić
    to samo co robili amerykanie w Faludży.

    Trudno jest żyć w kraju, gdzie policjanci cierpią na "zespół dauna", to
    jest chorobę
    charakteryzującą się ciągłą chęcią mordowania niewinnych ludzi, takich jak
    ks. Popiełuszko, Grzegorz Przemyk, czy wogóle wszystkie niewinne ofiary
    stanu wojennego, do których pan doktor także się zalicza, bo był
    przesladowany z tego powodu, że uciekł mu autobus. Podobnie trudno jest
    żyć w kraju, gdzie policja prześladuje niewinnych ludzi jadąc za nimi na
    sygnale i sprawdzając czy mają prawo jazdy.

    Cięzko się wszak zyje w kraju, gdzie PRLowscy sędziowie wydają
    niesprawiedliwe wyroki w oparciu o stalinowskie prawo. Gdzie sądy są winne
    temu, ze żona pana doktora wzięła kiepskiego prawnika który odradził jej
    złozenie zażalenia. W kraju gdzie człowiek nie ma prawa kupić sobie broni
    i zastrzelić policjanta gdy ten przyjdzie sprawdzić, czy pomówienie jest
    uzasadnione. W kraju, gdzie AT nie wie, że jest od łapania Bin Ladena a
    nie od obezwładniania niewinnego pomówionego człowieka, którego jedyną
    winą jest grożenie policjantom siekierą.

    Nie jest łatwo żyć w kraju w którym co drugi człowiek na ulicy to Żyd,
    komunista albo agent rosyjskiego wywiadu knujący jak tu sprzedać Polskę
    ruskim, albo wywieźć jej kawałek do Izraela. Gdzie jedynym sprawiedliwym,
    nieskalanym i bezwzględnie uczciwym człowiekiem (oprócz samego pana
    doktora) jest Roman Giertych.

    Można w końcu być sfrustrowanym, gdy chce się rozgłosić podane wyżej
    bezwzględnie prawdziwe prawdy i przemówić do serc i umysłów wszystkich
    Prawdziwych Polaków, którym nie jest obojętny los Ojczyzny jęczącej pod
    rusko-żydowsko-masońsko-komunistycznym butem, a w odpowiedzi otrzymuje się
    tylko obelgi, wyzywanie od trolli, kpiny ze strony byłych sędziów
    siatkówki i donosy do prowajdera.

    Zostawcie pana doktora w spokoju, nie wyzywajcie go, wszak jak ktoś żyje w
    takim kraju jak on to chyba może być sfrustrowany?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 15. Data: 2004-12-06 13:12:11
    Od: Radzisz <n...@l...spamu.invalid.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a), dnia 06-12-04 01:30 co następuje:

    > Zwykle wynajmujący chcą za 3 miesiące z góry. Niektórzy za pół roku.
    mało _Pan_ wie o rynku nieruchomości proszę _Pana_ ... mało który
    najemca zaakceptuje w obecnych czasach takie warunki płatności, więc
    zwykle płatności są miesięczne i 1 miesięczna kaucja.

    > ma

    > Jak ? zameldowanie tymczasowe nie oznacza, że właściciel lokalu nie może
    > komu inemu wynająć, jeżeli wynajmujący nie płaci. Poza tym podpisują umowę
    taaak jaaaasne ... każdy z chęcią zapłaci za wynajem mieszkania w którym
    ktoś inny mieszka HA HA HA kupa śmiechu ... z przewagą kupy ... proszę
    Szanownego _Pana_ ...
    Polecam również lekturę ustawy (no chyba, że ją już zmienili, to
    przepraszam) która weszła w życie jakieś 2-3 lata temu, nazywała się
    jakoś tak, o ochronie praw lokatorów (nie pamiętam dokładnie, a nie mam
    teraz czasu na szukanie).

    > najmu na rok. Jeżeli wynajmujący nie wywiązuje się z umowy, to właściciel
    > może wynająć mieszkanie innemu i nic do tego nie ma zameldowanie tymczasowe.
    nie, no w ogóle ... przecież będąc zameldowanym mogę mieszkać w danym
    mieszkaniu ... nieprawdaż ?

    > Gdyby go zameldował na pobyt stały to owszem, mogą być problemy z wynajęciem
    > komuś innemu.
    > Pan też z SLD, albo z totalitarnego rządu Rosji, że panem tak teraz rzuca?
    muszę _Pana_ zmartwić ... nie jesteśmy z tej samej partii ...

    > Pan ma? no to ma pan dach nad głową. Ja nie mam własnego mieszkania,
    > ponieważ rząd, PKO BP SA i spółdzielnie mieszkaniowe oszukali nas - wielu
    tu się z Szanownym Panem zgodzę... to można złodziejstwem i oszustwem
    nazwać ... i jeszcze za łagodnie by było...

> [...]
    > Hucie Katowice. Teraz mogę sobie za ten "pełny wkład" na M4 kupić ładny
    > kibelek z bidetem i sedes marki Mercedes, do mieszkania na które mnie do
    to nie do końca prawda ... o ile by Pan kupił mieszkanie to dostałby Pan
    premię w wysokości ok. 50.000 zł ... tak tak wiem co mówię, widziałem
    już takie wypłaty.

    [ciach]

    Radzisz

  • 16. Data: 2004-12-06 19:33:59
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Radzisz wrote:
    > to nie do końca prawda ... o ile by Pan kupił mieszkanie to dostałby
    > Pan premię w wysokości ok. 50.000 zł ... tak tak wiem co mówię,
    > widziałem już takie wypłaty.

    Ja nie widzialem na 50tys... Za to wklad wplacony w 82roku na M4 przy
    likwidacji ksiazeczki i zakupie mieszkania w roku 2004 byl warty ok 18tys.
    Przy likwidacji bez kupna, mozna bylo otrzymac ok 2tys (czyli tutaj akurat,
    pan doktor ma racje, bo tyle starczy na dobry kibel).

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 17. Data: 2004-12-07 11:42:28
    Od: Radzisz <n...@l...spamu.invalid.pl>

    Mithos napisał(a), dnia 06-12-04 20:33 co następuje:

    > Ja nie widzialem na 50tys... Za to wklad wplacony w 82roku na M4 przy
    > likwidacji ksiazeczki i zakupie mieszkania w roku 2004 byl warty ok 18tys.
    ok. Nie wiem dokładnie kiedy i na jakie mieszkanie był wpłacony 100 %
    wkład. Widziałem natomiast na własne oczy papiery na wypłatę premii na
    49 tyś "z hakiem". Być może wpłata była na M8 ;)
    > Przy likwidacji bez kupna, mozna bylo otrzymac ok 2tys (czyli tutaj akurat,
    > pan doktor ma racje, bo tyle starczy na dobry kibel).
    niech będzie, na kibel z klimą i ABS'em ;)
    dla mnie EOT.

    Radzisz