  • Data: 2013-02-09 21:00:16
    Temat: Re: Czy można badać produkty?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.02.2013 19:30, Adramelech pisze:
    > Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> Odpowiedz na

    > Czyli producent może mnie oskarżyć o oszczerstwo, tak? Ale sąd chyba wymaga
    > dowodów.

    No ale chyba nie od pomówionego, nie? Skoro JA serwuję jakąś opinię, to
    mam ją udowodnić. Jak powiem, że Adramelech jest gejem i ma nieślubne
    dziecko z Eltonem Johnem, to ty masz udowadniać, że tak nie jest czy ja,
    że tak jest?

    Jak JA mówię, że producent X do produktu Y dosypuje trutki na szczury,
    to producent ma udowadniać, że to nieprawda?

    > Nie wystraczy gdy producent powie "to nie mój produkt", chyba musi
    > mi udowodnić że coś jest nie tak?

    Nie, to ty masz udowodnić, że procedura badania nie ma błędów.
    Inaczej to byś zaczął głosić dowolne tezy, z prędkością np. 200
    produktów dziennie, a producenci z całego świata by się dwoili i troili,
    żeby te tezy obalać. Jak coś twierdzisz, musisz umieć udowodnić, że
    twierdzisz słusznie.

    > Ja nie mam zamiaru skarżyć producenta, ja tylko mówi o wrzuceniu na forum
    > wyniku badania aminogramu.

    No ale jak wiesz, możesz sobie wrzucić dowolne coś. Napisane choćby z
    głowy. Dlatego powinieneś umieć udowodnić, że to nie jest pisane z głowy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek