  • Data: 2002-10-24 10:48:46
    Temat: Re: Czy można admina podac do sądu???
    Od: "milano" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Peterq" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ap5om0$7qs$1@news.gazeta.pl...
    > witam sprawa wyglada tak, podpisalismy umowe.... miesiac temu na stale
    > lacze.... i od miesiaca sa przerwy w dostepie caly czas, raz bylo 4
    dni....
    > a 50% z tego cos iec chodzi mam po 320bajtow/s...pingo do kazdej strony
    nie
    > dochodza, a jak sie uda sciagnac maile to jest cud....pytam bo ten cham
    nam
    > mowi ze jego to nie obchodzi bo w umowie nie gwarantuje nam transferu,
    > chcemy go podac do sadu... da sie cos takiego wygrac???
    > Pozdrawiam, Peterq

    Uslugodawca dostarczyl ci odpowiednie modemy, ktore zestawil na predkosci z
    ktora podpisales umowe,
    zanim zaczniesz walczyc z uslugodawca, pogadajcie i wescie sia razem za TPSA
    bo wina czesto jest "papierowa linia" czyli kable zbutfiale, niech ISP zleci
    wykonanie badania, a najlepiej nich sam sprawdzi opornosc a potem reklamowac
    lacze do skutku, u nas TPSA wkoncu wymieniala 4 razy 30Km kabla bo ni
    spelnial norm :)
    powodzenia.