  • Data: 2007-06-16 08:45:14
    Temat: Re: Czy moge zostac ukarany przez sad za moja zmarla matke?
    Od: Sevi <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cinews:f4ut2q$p35$1@news.onet.pl...

    > Dok adnie tak! :)))
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Piotr

    No nie przypuszcza em ze moja ignorancja w tej materii spowoduje taka
    interesujaca polemike, przy okazji poszerzylem swa wiedze,
    dziekuje ;-)
    A tak przy okazji czy ja musze za kazdym razem wstawac jak zabieram
    glos na sali? - troche mnie ciotki ganily podczas rozmowy, a ja im na
    to, skoro adwokat drugiej strony siedzi to czemu ja mam wstawac ;-)

    Seweryn