  • Data: 2009-11-12 19:02:16
    Temat: Re: Czy moge wniesc wlasny napój?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lis, 19:46, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > BK
    qd.googlegroups.com>

    > Jawnie, czyli nie w sposób dorozumiany. Nie poprzez milczące przyjecie
    > jakiegoś regulaminu, który gdzieś tam powieszono. Tego typu zastrzeżenie
    > musiałobybyć po prostu częsią jakiejś zawartej umowy. A że nikt przecież
    > nie zawiera pisemnych umów o obejrzenie filmu, więc ...

    Dzizas. A od kiedy jest jakis ustawowy wymog zbierania takiej zgody na
    pismie?

    I samochod sobie mozesz kupic "na gebe". Umowa zawarta ustnie to taka
    sama umowa jak umowa pisana.

    A tu jakas urzedniczo-prlowska menetalnosc, ze umowa to jest umowa jak
    jest na pismie.

    Proponuje skoczyc na jakis szybki kurs prawa cywilnego. Umowa moze byc
    ustna. Ba umowa moze byc nawet dorozumiana i jej warunki tez. Moga byc
    to warunki okreslone w regulaminie.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Umowa_adhezyjna - znasz takie cudo jak
    umowa adhezyjna?

    Skad u was jakis poroniony pomysl, ze musze od ludzi zbierac jakies
    zgody na pismie?

    Boze drogi - nic osobistego Panowie - ale czuje sie jak na "matolowce"
    dla oficerow MO w latach PRL.

    Nie ma papieru - to nie ma umowy. Nie ma podpisu to nie ma zgody.

    Pora oprzytomiec i zrozumiec, ze wiekszosc umow to umowy, w ktorych
    wyrazamy dorozumiana zgode i zazwyczaj nie mamy ich na pismie.