  • Data: 2009-11-10 23:15:43
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote
    > Wzywając patrol. Mam bilet i ten oszust nie chce mnie wpuścić

    Jaki oszust...? Nie ma nawet znamion wprowadzenia w błąd.
    Jak nie chcą się z usługi wywiązać Twoim zdaniem bezprawnie, pozostaje sąd
    cywilny.

    >domagając
    > się zawarcia dodatkowej umowy nie związanej z umową zasadniczą.

    Jakiej umowy dodatkowej??? Rozumiem, że do teatru też sobie można przynieść
    lody i wejść z dwoma owczarkami kaukazkimi? I teatr nie może wymagać ode
    mnie, aby jednak to zostawił, a jak mnie na sale nie wpuszczą to mam lecieć
    po prokuratora...

    > Uzależnienie to nie wymaganie dietetyczne. To po pierwsze. POza tym w
    > kwestii palenia istnieją przepisy ogólne.

    W taksówkach też obowiązują? A wynajętych limuzynach? Rozumiem, że
    wynajmujacy limuzynę z kierowcą nie ma prawa przy wykonywaniu usługi,
    zastrzec sobie żadnych warunków, jak choćby nie palenia czy nie włażenia na
    tylne siedzenie w brudnym odzieniu....? Taka klauzula jest bezprawnea..?
    Ja rozumiem ochronę praw konsumenta czy wolności klienta jako takiego, ale
    idąć tym tokiem myślenia to w zasadzie nie dałoby się nic od drugiej strony
    wymagać.