  • Data: 2009-11-10 23:12:47
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> pisze:
    > "Andrzej Lawa"

    > Jak? Skoro, załóżmy, usługodawca nie chce Ci wpuścić? Jakim prawem go
    > zmusisz i jak technicznie to wykonasz?

    > A ja jestem uzależniony od nikotyny. i mam na to zaświadczenie lekarza. Też
    > mam prawo jarać w taksówce jak kierowca protestuje...?

    Jeśli kierowca taksówki sam sprzedaje papierosy do wypalenia w swojej
    taksówce to czy ma prawo odmówić ci zapalenia w jego taksówce papierosów
    nie zakupionych u niego? :-)
    Może się postarasz rzucać znacznie mniej *DURNYMI* analogiami? ;-)

    Ja się zgadzam że "podstawy prawne" do zakazu wnoszenia jedzenia innego
    niż zakupione w kinie na sale kinowe "mogą okazać się bardzo wątłe" ale
    mało ludzi jest zdecydowanym na "walkę sądową o pietruszkę" - w końcu
    się jednak jakiś "pieniacz" pewnie znajdzie gotowy na wieloletnią
    batalię sądową :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Ciągle musimy się bać: w młodości ojca i nauczyciela; w męskim