  • Data: 2004-09-14 17:40:54
    Temat: Re: Czy mogę sprzedawać...
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldemar "Jakec" Bulkowski wrote:

    > Ech... Po pierwsze mi nie chodzi o oprogramowanie...
    > Po drugie nie zawsze kupujący takie oprogramowanie jest frajerem...
    > Mając swoją firmę i żyjąc z takich programów wolałbym zapłacić klika
    > złotych nawet za program freeware - po to, aby siakiś US nie potraktował
    > tego jako darowizny.

    A jako fałszowanie kosztów ? Skoro ksiegujesz jako koszt o wartości
    ~kilkudziesięciu zł coś, co według producenta kosztuje 0 zł to chyba
    bardziej podejrzane, no nie ?

    > No właśnie nie wiem jak to ocenić.
    > Chodzi o coś w sensie hobbystycznym. Ot, np. dema scenowe - to tylko
    > przykład. Zbierałem i nazbierało się tego trochę. Dołożyłem
    > własnoręcznie zrobioną "wybieraczkę" i zastanawiam się, czy np. za 7-8
    > zł nie puścić tego na Allegro...

    Sprzedawać możesz. Oprogramowanie wprawdzie darmowe ale za to możesz
    chcieć zwrotu kosztów nośnika, wytworzenia, no i dochodzi koszt twojej
    wybieraczki, a możesz ją wycenić na ile chcesz.
    Jak już pisał przedpiszca - chcesz to robić regularnie więc DG. Możesz
    próbować bez DG (dużo ludzi z allegro tak sprzedaje), ale trafisz w
    końcu na kogoś kto zechce otrzymać fakturę i poskarży się do US.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919