    From: "tomek tarasiuk" <l...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy komornik moze sprzedać coś co nie posiada znaku CE ?
    Date: Thu, 13 May 2004 18:08:56 +0000 (UTC)

    Wiedziałem że komputer będzie złym przykładem. Jest drogi i nowy rower.
    Kupiony w kwietniu 2004. Pewnie ma CE. Ale właścicielowi nie podobała sie
    nalepka z nazwą roweru. Więc ją odkleił i przykleił inną. Odkleił również
    nalepkę z CE. Gwarancja i rachunek mu zginęły albo pies mu zjadł. Nie ma
    tych papierów i kropka. W maju zajął mu ten rower komornik bo takie jego
    prawo. I teraz pytanie. Czy komornik może ten rower sprzedać w drodze
    licytacji albo jak to się u nich chyba nazywa z wolnej ręki, wiadomo o co
    chodzi ? Czytałem niedawno na jakiejś stronie opisującej procedury związane
    z CE że nawet jak coś ( rower) zostało wykonane przed obowiązkiem nadawania
    CE zostaje powtórnie wprowadzone do obrotu to musi mieć CE. Są oczywiście
    wyłączenia ale one dotyczą rzeczy które podlegają pod inne przepisy
    dotyczące certyfikacji np samochody albo windy. Roweru nie można sprzedać na
    części bo jest wtedy niesprzedawalny. No to komornik może sprzedać ten rower
    czy nie może. Tomek