  • Data: 2008-10-29 21:01:12
    Temat: Re: Czy komornik ma prawo?
    Od: przypadek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:ge9q4e$s5i$1@news.task.gda.pl...

    > Żadne kuriozum. Jako właściciel obiektu miał prawo zastosować zajęcie
    > rzeczy ruchomych wniesionych przez najemcę do lokalu.

    Nie zajęcie tylko zastaw. I ma prawo sprzeciwić się usunięciu
    przedmiotów z lokalu najmu i zatrzymać na własne niebezpieczeństwo,
    ale naruszać posiadania to już prawa nie ma.

    Ja bym złożył odpowiedni pozew cywilny, a po jego zakończeniu
    (pomyślnym) karny, w końcu musi być jakaś droga przywrócenia tego
    postępowania, jeśli prokuratura mówi oczywiste bzdury? (Bzdury, po
    posiadacz jest chroniony na równi z właścicielem). Albo wątkotwórca
    coś poplątał.

    Mają prawo jedynie uniemożliwić