  • Data: 2006-02-04 17:13:33
    Temat: Re: Czy "kilometrowka" jest wymagana ?
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:ds1uo5$as3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    fart <a...@w...pl> pisze:

    > Dopiero wewnętrzny przepis to reguluje po określeniu wydatku
    > energetycznego :))))

    Ale Ty przecież nie pytałeś o przepis wewnętrzny, więc skąd w ogóle
    założenie, że takiego nie ma?

    > Z tym jest najmniejszy kłopot. Cza tylko pokumać chwilę.

    No to pokumaj i powiedz mi w jaki sposób kontroler udowodni, że jadąc po
    herbatę i kawę (są na to faktury), w tym samym czasie (po drodze czy nawet w
    tym samym sklepie) kupiłam sobie coś innego (nie brałam na to faktury)?

    --
    PozdrawiaM