  • Data: 2004-06-21 04:29:47
    Temat: Re: Czy jest w tym jakis haczyk??? prosba do jakiegos prawnika
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <M...@n...tpi.pl>, KrzysiekPP wrote:
    > Moim zdaniem jest jednak zbyt malo konkretna i daje drugiej stronie
    > mozliwosc swobodnej interpretacji, zwlaszcza co do przedmiotu poufnosci.

    Ale to jest broń obosieczna, bo czym rzecz będzie bardziej ogólna tym
    trudniej będzie wykazać że wchodzi do zakresu objętego klauzulą
    poufności i jednocześnie tym łatwiej że strona wiedziała już o tej rzeczy
    przed podpisaniem zobowiązania lub posiada tę informację z innego źródła
    (co jest wyszczególnione w tej umowie).

    No jest to śliczne :)

    --
    Marcin