  • Data: 2004-02-27 21:29:09
    Temat: Re: Czy jest jakiś paragraf na ..
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Feb 2004, kam wrote:

    >+ Falkenstein wrote:
    >+
    >+ > Sędzia wydając wyrok nie jest obywatelem tylko sądem.
    >+
    >+ i według Ciebie zwalnia go to od odpowiedzialności karnej?

    Z tego co widzę (a są np. procesy sędziów lub prokuratorów
    oskarżonych o popełnienie "morderstwa sądowego") to odpowiada
    TYLKO JAKO SĘDZIA. Czyli jeśli KK przewiduje karę za to co
    sędzia zrobi...
    Jest kara "za wydanie wyroku zakazu wypłaty" ?

    BTW: uprzejmie proszę nie mieszać faktu przedstawienia owego
    stanowiska z moimi poglądami. Przypominam iz przypominam :)
    od czasu do czasu że AFAIK we Włoszech w 1975 miało miejsce
    referendum w sprawie odpowiedzialności cywilnej sędziów
    (za ew. szkody wyrządzone błędnym lub nieprawidłowym wyrokiem)
    choć nawet nie wiem jak się skończyło :[ (wie ktoś ?)

    pozdrowienia, Gotfryd