    From: "Mini Moda" <m...@N...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy dziecko ma prawo do bezpłatnego leczenia?
    Date: Wed, 18 Jan 2012 16:29:20 +0100

    news:4f16d3b1$0$26707$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jesli uważasz, że zus jest jej zwierzchnikiem :-)
    > Za mało uparta byłaś, trzeba było powiedzieć,
    > że złożysz w sekretariacie oświadczenie i tyle.
    > Znasz jej nazwisko?
    Ale zrozum, ze to nie z pielęgniarką odbyła się ta batalia. Chciałam uniknąć
    tej wojny przy dziecku,
    zdaję sobie sprawę, że personel nie jest zbyt zorientowany, poszłam do zusu
    po zaświadczenie dla świętego spokoju i to tam rozpętało sie piekło. Chociaż
    pielęgniarce też tłumaczyłam, że nie ma racji, ale jak pisałam wyżej,
    bardziej cenię święty spokój i myślałam, że wizyta w zusie zaowocuje
    stosownym zaświadczeniem, niestety...
    Zresztą mój upór tu jest na nic. Już kiedyś przechodziłam podobne ceregiele
    gdy nie chcieli mi zarejestrować dziecka do kardiologa. Poprostu odmówili,
    bo to był listopad i nie wiedzieli jaki będą mieli kontrakt na następny
    rok.:/ Nawet poszłam do dyrektora, po półtorej godzinie pod gabinetem,
    skapitulowałam, poprosiłam sekretarkę o papier i nabazgrałam pismo, złożyłam
    za potw. Niestety odpowiedzi nie doczekałam się do dziś, a było to ze cztery
    lata temu. Dałam spokój, bo wreszcie go zarejestrowali, ale już wiem, ze w
    naszym mieście, nie ma normalnych urzędników. To zadupie, w którym urzędasy
    uważają się święte krowy.

    Magda