eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy do notariusza moze byc ksero wypisu z Ksiegi Wieczystej › Re: Czy do notariusza moze byc ksero wypisu z Ksiegi Wieczystej
  • Data: 2007-12-07 17:50:02
    Temat: Re: Czy do notariusza moze byc ksero wypisu z Ksiegi Wieczystej
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "td" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fj9iq7$3i1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam...
    > Sprawa wyglada tak ze Bank zabral mi oryginal wypisu z Ksiegi Wiecz.
    > Teraz musze zawrzec akt notarialny ze sprzedajacym.
    > Czy notariusz moze przyjac ksero wypisu?????

    W sumie to notariuszowi odpis z księgi wieczystej mówiąc poglądowo
    powiewa. To w interesie kupującego jest mieć dostęp do aktualnego odpisu z
    Kw. Notariusz to się jest w stanie zadowolić nawet wypisem aktu notarialnego
    nabycia nieruchomości.
    Z pewnymi wyjątkami oczywiście, bo prawo wieczystego użytkowania gruntu
    jest takim prawem, którego nie można zbyć, przed zmianą właściciela w Kw.
    Podobnie jest z wyodrębnianiem lokali, takim wyodrębnionym lokalem nie można
    obracać do momentu wyodrębnienia tego lokalu i założenia dla niego nowej
    księgi wieczystej.