  • 1. Data: 2002-10-25 18:56:25
    Temat: Czy decyzja administracyjna
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    Czy decyzja administracyjna
    musi miec termin wykonania?

    Czy moze nie miec i wtedy przyjmuje sie
    domyslnie. Ile?
    Chodzi mi o stytuacje, gdy orzeczenie
    dotyczy kwestii, ktore maja byc wykonane
    przez pracownikow lub firme oplacana
    z tego urzedu.

  • 2. Data: 2002-10-25 20:23:40
    Temat: Re: Czy decyzja administracyjna
    Od: "theokart" <t...@e...com>

    Uzytkownik "Klasyk" <k...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > domyslnie. Ile?
    > Chodzi mi o stytuacje, gdy orzeczenie
    > dotyczy kwestii, ktore maja byc wykonane

    a czy to bedzie decyzja administracyjna (przeciez nie kazde pismo -
    rozstrzygniecie ma charakter decyzji administracyjnej)
    przechodza do odpowiedz to
    odp brzmi nie

    bo
    ogólna zasada jest ze decyzja jest wykonalna gdy jest ostateczna
    I instncja 14 dni od daty otrzymania decyzji
    II instancja z chwila otrzymania
    sa jeszcze wyjatki wynikajace z KPA i ustawy o NSA i innych przypadków
    okreslonych w przepisach prawa materialnego

    --
    Z powazaniem
    W W

  • 3. Data: 2002-10-26 08:46:11
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    On Fri, 25 Oct 2002 22:23:40 +0200, "theokart" <t...@e...com>
    wrote:

> [...]
    >sa jeszcze wyjatki wynikajace z KPA i ustawy o NSA i innych przypadków
    >okreslonych w przepisach prawa materialnego

    No dobrze, ale wezmy ze jest decyzja ktora jest korzystna dla mnie,
    zobowiazuje urzad do wykonania pewnej czynnosci na ich koszt.
    Decyzja jest doreczona stronom i przez 14 dni nikt sie nie odwolal.
    Po tym czasie jak dlugo mam czekac na wykonanie pracy do
    ktorej decyzja zobowiazuje?
    Czy np po miesiacu od 14 dnia od wydania decyzji moge skladac
    zazalenie lub inna forme wniosku?
    Czy nalezy ja skladac do organu ktory wydal decyzje
    czy tytulowac do organu nadrzednego (oczywiscie
    bedzie to za posrednictwem organu wydajacego decyzje)?

  • 4. Data: 2002-10-26 09:15:22
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Klasyk napisa_(a):
> [...]
    > czy tytulowac do organu nadrzednego (oczywiscie
    > bedzie to za posrednictwem organu wydajacego decyzje)?

    a może wszcząć postępowanie egzekucyjne? Choć skarga nie zaszkodzi -
    bezpośrednio do odpowiedniego (wg. kpa) organu.

    KG

    KG

  • 5. Data: 2002-10-26 09:33:15
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    On Sat, 26 Oct 2002 11:15:22 +0200, Kamil Golaszewski
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Klasyk napisa_(a):
    >
    >a mo?e wszcz?? post?powanie egzekucyjne?

    Gdzie to sie robi?
    Samodzielnie czy potrzebny jest adwokat?

    >Cho? skarga nie zaszkodzi -
    >bezpo?rednio do odpowiedniego (wg. kpa) organu.

    do wydajacego decyzje czy nadrzednego (wg. kpa) w stosunku do
    organu wydajcego decyzje.