  • Data: 2008-11-29 09:07:50
    Temat: Re: Czy da się zwrócić towar do sklepu?
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ggphjj$gag$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Jotte napisał(a) :
    >
    > Nie przesadzaj. Ja nie jestem głupią babą. Ba! nawet w ogóle nie jestem
    > babą. Właśnie się zastanawiam nad podobnym problemem. W sklepie butki
    > pięknie pasowały, ale po 10 godzinach w budynku już zaczynają uwierać. Nie
    > zawsze się tak idealnie wybierze. Ale Ty może jesteś ultraperfekcjonistą.

    ale w jednym i drugim przypadku były noszone.
    czy sprzedawca to jakas instytucja charytatywna?
    a może Ty chciałbyś później kupić takie uzywane ( kilka godzin mimo wszystko
    były na nogach- to nie to samo co przymierzanie) buty?

    co pozniej z tym robic na sklepie?

    odrobina logiki panowie.... i panie ;)

    Easy