    From: "Kasztelan" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy brak zameldowania jest karalny ?
    Date: Fri, 13 Dec 2002 15:23:09 +0100

    Użytkownik "//Bundy\\" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:atcnta$7ka$1@news.tpi.pl...
    > chodzi mi o to, ze sasiadz z ktorym toczze regularna wojne
    > tak wlasnie postapil - i on wlasnie od dluzszego czasu wynajmuje
    > mieszkanie i wiem, ze ci ludzie nie sa zameldowani
    > gdzie w takim razie zglosic cos takiego ?
    > a na marginesie czy Urzad Skarbowy tez by byl zainteresowany nim
    > w zwiazku z tym, ze na pewno nie placi podatku od kwot
    > uzyskanych z tego tytulu ?

    To juz chyba lekka przesada. Pies ogrodnika, sam nie mozesz wynajac to na
    sasiada bedziesz donosil. Tacy ludzie wlasnie doprowadzaja ten kraj do
    ruiny. mam nadzieje, ze ktos ci tez jakis numer wykreci. Zastanawiam sie czy
    do konca zyjesz zgodnie z prawem i czy twoje dochody wynosza dokladnie tyle
    co w deklaracjach podatwkoych. Jak na razie w kraju nie jest latwo, a
    panstwo i tak wyciaga od nas tyle ile tylko wlezie, wiec moze, zakladajac,
    ze masz jakies zatarcia z sasiadem, rozweiazal bys problem w inny sposob, a
    nie tak jak masz zamiar.

    Kasztelan