    From: "stavi" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Urzad Skarbowy moze naliczac odsetki...?
    Date: Thu, 31 Jul 2003 16:46:11 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@nat-159.wasko.pl

    > nie od wartości, a od wartości rynkowej

    skoro płacę, to _to_ jest wartość rynkowa, a nie sztuczne tabele, które
    zostały kiedyś wg jakiś wskaźników policzone, które na pewno nie
    uwzględniają infalcji/deflacji, kształtu działki, słupów wysokiego napięcia,
    żył wodnych, sąsiadów (w stanach głównie płaci się za sąsiedztwo (biedni,
    bogaci, czyści, brudni, itp)), można by jeszcze wymieniać - a to wpływa na
    to po ile ktoś chce kupić (a nie kiedyś tam kupił) - a to jest wartość
    rynkowa. (niestety do tej pory nie zawsze oblicza się wartość na pods.
    podaży/popytu)

    > nie tak, to ty masz obowiązek zapłacić podatek w prawidłowej wysokości,

    zgadzam się, ze mam obowiązek zapłacić w prawidłowej wysokości od wartości
    rynkowej (j.w.) ale uważam, że to US źle tą wartość oblicza i na tej złej
    podstawie nas oskarża i traktuje jak złodziei, i dopiero musimy udowadniać
    swoją niewinność

    > jeżeli tego nie zrobiłeś to ty jesteś "złodziejem" i okradasz nasze
    kochane
    > państwo......

    osobiście zrobiłem, szkoda czasu na tych jełopów, ich widzimisie i własnych
    nerwów, piszę czysto hipotetycznie
    a właściwie nie zrobiłem (oszukałem Was podatnicy), bo zawyżyłem, żeby mieć
    od nich spokój

    > przy ocenie wartości US ma obowiązek brać wszystkie elementy które mogą
    mieć
    > wpływ na cenę

    powiedz na dzień dobry zatwardziałemu urzędnikowi w US, że "ma obowiązek",
    to ciekawe jak będzie z Tobą rozmawiał :)

    > bądź pewien że tego nie zrobi, ale sam możesz wystąpić do US z podaniem o
    > stwierdzenie nadpłaty w podatku, oczywiście jeżeli jeszcze mieścisz się w
    > terminach

    wiesz, tak sobie dywagujemy, ale to nie znaczy, że jestem masochistą :))
    (mam nadzieję, że tak się to pisze)

    pozdr.,
    stavi