    Date: Fri, 22 Oct 2010 20:49:41 +0200
    From: "Tomy M." <t...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy NASK.pl działa nielegalnie żądając nr REGON

    W dniu 2010-10-22 08:21, Andrzej Lawa pisze:

    > A nie prościej skorzystać z innej firmy, hmm?

    Nie ma innej firmy. NASK jest MONOPOLISTĄ.
    Dla firm wymaga podania REGON.

    Można to obejść kupując domenę na osobę fizyczną,
    ale US może się czepiać przy wrzucaniu faktur
    imiennych w koszta firmy (opłata roczna za domenę).

    Zawsze doradzam ludziom którzy zakładają małą firmę:
    NIE NAZYWAJCIE SWOJEJ FIRMY!!!

    Mała działalność lepiej gdy ma nazwę taką jak Wasze
    dane osobowe np.: Jan Kowalski
    I NIC WIĘCEJ!

    Tomy M.