  • Data: 2005-04-22 00:58:51
    Temat: Re: Czy MOTOROLA oszukuje swoich klientów?!
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@g...removethispart.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz Ciastko wrote:
    > Motorola na reklamach umieszcza informację, że model C651 posiada między
    > innymi Javę, co oczywiście się zgadza. Jednak nigdzie nie ma informacji o tym,
    > że aplikacje Java mają ograniczenia, których nie ma na innych modelach
    > telefonów (np. Nokii).
    > Czy zatem, Motorola sprzedając mi produk, do którego miałem zaufanie, że jest
    > produktem gwarantującym mi pełną możliwość korzystania z usługi Java, ma
    > ograniczenia o których nigdzie nie było wspomniane, złamała prawo? Czy zgodnie
    > z obowiązującymi w Polsce przepisami mogę żądać od Motoroli wprowadzenia
> [...]

    Raczej sie nie da. A dlaczego? Specyfikacja javy w temacie polaczenia z
    internetem wymaga jedynie polaczenia HTTP. Polaczenia TCP/IP (ktore sa
    zaimplementowane przez Nokie i wykorzystywane przez GG) sa pozostawione
    jako mozliwosc dodatkowa do zaimplementowania albo i nie w zaleznosci od
    widzimisie producenta. Wiec Motorola posiada jak najbardziej pelna
    implementacje Javy - to Nokia dorzucila cos od siebie. Pod wzgledem
    skladancych deklaracji sa jak najbardziej w porzadku - Java zaklada
    polaczenia HTTP i te Motorola wykonuje. Ograniczen zadnych nie ma. To
    Nokia ma wiecej niz norma przewiduje.

    pzdr
    Arkadesh