    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Allegro może odebrać domenę...
    Date: Sun, 14 Nov 2004 09:43:40 +0000 (UTC)

    maroko wrote:

    > masz racje ze jest tutaj kolizja interesow... ale...
    > 1. nikt nie moze zabronic Ci prowadzenia jakiejkolwiek dzialalnosci
    > gospodarczej... tutaj jest WOLNOSC szeroko rozumiana... jednak jesli
    > bedziesz chcial korzystac z nazwy juz znanej na rynku (np. rynek
    > aukcji internetowych czy sklepow internetowych) to narazasz sie na
    > zarzut nieuczciwej konkurencji, bo wprwadzasz w blad internautow i
    > potencjalnych klientow i tutaj gore biora przpisy o nieuczciwej
    > konkurencji... wniosek - prowadzic mozesz KAZDA dzialanosc gosp ale
    > wymysl swoja nazwe :)

    No to jakeś taki mądry, to wymyśl. ;-)
    Praktycznie wszystkie skróty do 4 liter sa zajęte. Ze słów
    "słownikowych", mających jakieś znaczenie, zostały już tylko te
    wulgarne - a i to nie wszystkie...

    > przepis ten stosuje sie odpowiednio do osob prawnych, a dobrem osoby
    > prawnej jest jej firma, logo i inne...
    > wiec smialo w sadzie moga zadac odszkodowania, oczywiscie
    > udowadniajac co trzeba... natomiast sad decyduje o zasadnosci
    > wniosku...

    Ja właśnie mam watpliwości co do pozytywnego dla allegro
    rozstrzygnięcia sądu...
    Znam przypadek faceta który założył sobie knajpę o nazwie Tchibo,
    zarejestrował w UP, i po długich bataliach, firma w końcu zdecydowała
    się mu zapłacić coś koło miliona za prawa do nazwy...

    --
    Pozdro
    Massai