  • Data: 2004-02-10 12:10:30
    Temat: Re: Czemu w Polsce nie ma prawnikow rodzinnych ???
    Od: Vectra <a...@b...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak połowę społeczeństwa będzie stać na wydanie 3600 zł rocznie
    > na prawnika to i "obsługa" się znajdzie. To raz.

    Witam wszystkich.

    Argument przepada, bo prawnik rodzinny - tak jak lekarz rodzinny,
    zylby z czegos w rodzaju abonamentu, w zamian bedac gotowym do akcji.

    Rozliczenie akcji to juz inna sprawa - najpewniej powinien to
    byc procent od uzysku...

    Nie widze powodu, by ów abonament byl duzy.

    Tymczasem dzisiejsza palestra zupelnie nie jest zainteresowana
    jakimis abonamentami, glównie dlatego, ze jest jej malo i calkiem
    dobrze sobie radzi ...

    A dlaczego jest jej malo? To jest wlasciwe pytanie i mam nadzieje,
    ze gdzies tam idzie twardy bój o otwarcie dostepu do zawodu.

    Jeszcze jedna mysl - prawnik rodzinny blyskawicznie i istotnie
    poprawilby kulture i jakosc naszego zycia. Walczmy o niego!

    pozdrawiam
    ---
    V.