eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzegos tutaj nie rozumiem . Uslugi hostingowe a prawo telekomunikacyjne ...... › Re: Czegos tutaj nie rozumiem . Uslugi hostingowe a prawo telekomunikacyjne ......
    From: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czegos tutaj nie rozumiem . Uslugi hostingowe a prawo telekomunikacyjne
    Date: Thu, 15 Sep 2005 17:36:53 +0200

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w >

    dla mnei jest wazne czy te kopie oni Ci zapewniaja czy sam wczesniej
    > zrobiles bo wedlug mnie
    > jezlei nie jest to w umowie przewidiane popelniaja przestepstwo,
    > (zreszta bardzo nieprzyjemne)

    ---- Przemek , ona maja kopie i zapewniaja o backupie raz na 24 H .

    Tylko ja nie jestem w stanie stwierdzic o ktorej godzinie jest robiona taka
    kopia i czy akurat sie zrobila . Mialem juz taki przypadek ze firma ( duza
    firma z pierwszych 15 z www.top100.pl ) zrobila kopie w czwartek . W piatek
    dwie osoby walily jak dzikie , w sobote takze , w niedziele takze . Pech
    chcial ze w poniedzialek walnal im dysk na serwerze ( kopia i to jeszcze nie
    cala byla z czwartku ) Myslalem ze mnie cos strzeli . W trybie
    natychmiastowych wypowiedzialem umowe , zadzwonilem do wlasciciela i
    powiedzialem ze przyjade i go za to ze schodow zrzuce :))) ( wiem wiem
    grozba karalna , ale nie powiedzialem z ktorego stopnia ) :))

    To bylo chyba z dwa lata temu , od tego okresu firma notuje regularny spadek
    utrzymania domen na poziomie okolo 200 rocznie . Zaden ze wskaznikow
    przyrostow nie jest dodatni . Rynek to zweryfikowal . Mam nadzieje ze z ta
    firma bedzie podobnie .

    > na zrobienie kuku pomysl zapodalem , adminowi wtedy bedzie grozic
    > odpowiedzialnosc karna,

    ---- Obawiam sie ze orzecznictwo w tej sprawie mowi wyraznie , ze nie
    ponosza zadnej odpowiedzialnosci za utrate danych ( chyba ze zle doczytalem
    wyroki , ale czytalem z 5 razy )

    > skad ja to znam :-) provider z ktorego ja korzystam (jabluszko.net) tez
    > olewa,
    > nie reaguje na zadne maile, na telefony nie odpowiadaja, totalna olewka.
    > (Ale serwer jako tako dziala. I limit bazy ogranicza sie do wielkosci
    konta,
    > wiec zalety jako tako sa)

    W moim przypadku limit bazy ogranicza sie takze do wielkosci przestrzeni na
    www , tylko jak pisalem wczesniej stanowi to 79 % lub 85 % to drugie grozi
    wypadkiem przy pracy :))

    A mi caly czas w tym poscie chodzi czy mozna stosowac takie klauzule w
    kwestii automatycznego przedluzania umowy na czas okreslony w taka sama
    umowe na czas okreslony . Bez mozliwosci wypowiedzenia jej w kazdej chwili
    :))

    J.