  • Data: 2005-06-22 08:55:09
    Temat: Re: Co z groźnymi psami?
    Od: ideogram <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    flower napisał(a):

    > No i po co ta retoryka. Znów zrównujemy wszystkie psy? Taki przełączniczek:
    > czarne-białe?
    > Już to proponowałem: za sprowokowanie mojego psa wypłacam 3 tysiące od ręki.
    > Chcesz się sprawdzić?
    > Ale po co się zbłaźnić w ten sposób, łatwiej się na grupie poprodukować,
    > nie?

    Powiem Ci coś, przyjacielu. Każdy pies ugryzie, Twój nie jest
    wyjątkiem.Sprowokowanie go, to mała miki, wystarczy zagrozić jego
    terytorium lub przyprzeć go do muru :>
    Nie wiem, czego właściwie bronisz, bo plączesz się niemiłosiernie,
    dlatego więc proszę, żebyś skonkretyzował swoje cele, do czego właściwie
    ma doprowadzić ta dyskusja?