    From: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co wolno pod wplywem alkoholu ?
    Date: Thu, 04 Jun 2009 16:39:34 +0200

    Icek pisze:
    > Wlasnie mowili w radiu, ze zatrzymano osobe pod wplywem alkoholu, ktora
    > spala w samochodzie stojacym na srodkowym pasie wislostrady.
    >
    > I tak mnie zastanawia czy spanie w samochodzie bedac pod wplywem jest
    > zabronione ??
    >
    > Chyba dobrze zrobil, ze nie pojechal tylko czekal i pilnowal auta az
    > wytrzezwieje

    a ja słyszałem, że mówili w radio, że pan PODJECHAŁ pod światła bo
    czerwone było, zapaliło się zielone ale ten nie ruszyl, potem drugi,
    trzeci raz.. aż w końcu inni użytkownicy drogi zadzwonili na policję i
    się okazało co się okazało

    kiedyś słyszałem, ale to może urban legend, że po nietrzeźwemu nie wolno
    wsiadać za kółko, tzn ma miejsce kierowcy
    nawet jak wsiadasz do auta sie wyspac, to spac należy na miejscu pasażera