  • Data: 2007-06-02 10:17:58
    Temat: Re: Co uprawnia do parkowania na miejscu dla inwalidy ?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stanseba" <s...@p...onet.pl> napisał

    > wlasnie ogladam Dzien Dobry TVN i widze ze jest jakas
    > okcja naklejania na szybe naklejech pietnujacych kierowcow
    > parkujacych na miejscu dla inwalicy .

    To ja się podepnę z pytaniem a'propos:
    Jak w świetle prawa wygląda takie nalepianie czegoś na cudze auto?
    "Zniszczenie mienia" to byłoby trochę naciągane bo można to odkleić
    tak że śladu nie będzie (choć wymaga to sporo czasu i jakichś
    rozpuszczalników). "Umieszczenie ogłoszenia/napisu w miejscu do tego
    nie przeznaczonym" też nie oddaje istoty sprawy. Jednak kierowca auta
    jest poszkodowany bo straci sporo czasu i nerwów.
    W sumie taka akcja wygląda na lincz, wszak od ścigania wykroczeń jest
    Policja a nie jakieś prywatne osoby a w repertuarze kar nie ma czegoś
    takiego jak zalepianie szyb samochodu.