  • 1. Data: 2002-12-27 18:12:02
    Temat: Co to jest ALEPH?
    Od: "sEZaM" <s...@w...pl>

    Na internetowej stronie bibloteki sejmowej znalazłam obsługe przez ALEPH,
    czy to oznacza że jestr taka mozliwośc czyporzyczania publikacji przez
    internet w formacie elektronicznym?
    Czy w ten sposób jest zrobiona tylko baza danych publikacji które zawiera
    bibloteka?
    Czy do naszej bibloteki sejmowej moga tak sobie wejśc zwykli smiertelnicy?
    Czy wogole istnieje gdzieś w sieci bibloteka udostepniająca elektroniczne
    publikacje?

  • 2. Data: 2002-12-27 18:29:36
    Temat: Re: Co to jest ALEPH?
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Użytkownik "sEZaM" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy do naszej bibloteki sejmowej moga tak sobie wejśc zwykli smiertelnicy?

    Jeżeli chodzi Ci o bibliotekę sejmową przy ul. Wiejskiej, to każdy
    może tam wejść i skorzystać z jej zasobów.

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl