    From: "Castillon" <C...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co się do diabła dzieje z tym prawem i jego procedurami?
    Date: Wed, 11 Apr 2007 13:55:40 +0200

    news:evif0v$h8c$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Możesz, ale co to da?
    > A może porostu przyznaj się jak popełniłeś to wykroczenie. Na to nie
    > wpadłeś?
    ==============================
    Bardzo to dowcipna - poza tym, ze do bani. Zapytam więc w identycznym tonie:
    a nie wpadłeś na pomysł, że JUZ SIĘ PRZYZNAŁEM? Natychmiast po ujawnieniu
    całości rzeczy. I od tej pory kilku durniów wlecze mnie po ilus tam
    instancjach, wydaje pieniadze na znaczki i pisma, mandatu jak na razie
    wystawic nie mogli, bo tak pokręcili własne przepisy, ze te im to
    uniemozliwiają. Dawno zaczęło to przypominać zabawę sowietów w człowieka, do
    którego jakiś paragraf zawsze się dopasuje. Każda osoba rozmawiająca ze mną,
    od strażników miejskich po gliniarzy, jest absolutnie pewna swego - po to,
    by w tydzień czy miesiąc później TK wykazał im durnotę. Wypełniają
    pracowicie kolejne protokoły, dowodząc jednocześnie, że matura z polskiego
    jest im jak najbardziej obca, po sto razy żądają przyznania się do czegoś,
    do czego przyznałem się od razu i na początku. Wreszcie mi się znudziło.
    Ileż kurna razy moge podpisywac kwitek, że przekroczyłem prędkość? Sto?
    Dwieście? To jest to rzymskie prawo?
    C.