  • 11. Data: 2010-02-19 15:22:27
    Temat: Re: Co o tym myślicie (w tresci opis)
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Wymóg tak naprawdę dotyczy tylko przypadku zakupu przed podmiot
    > gospodarczy, jako że tylko wtedy jest wymóg wystawienia, a w
    > pozostałych przypadkach "na żądanie"; dla "na żądanie" jedziemy
    > po przepisach dookoła: "faktura jest rachunkiem" (rozp MF bodaj),
    > 3-miesięczny termin na obowiązek wystawienia r-ku (Ordynacja),
    > pozostanie jedyna sensowna kombinacja - 7 dni na obowiązek
    > "od żądania", z 3 miesiącami okresu "możliwego żądania".

    Czy w obrocie profesjonalnym (firma-firma) istnieje możliwość zwrotu
    zakupionego towaru
    w termienie do 10dni, bez podania przyczyny ?

    pozdrawiam
    Amir

  • 12. Data: 2010-02-19 15:45:17
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Amir wrote:

    > Czy w obrocie profesjonalnym (firma-firma) istnieje możliwość zwrotu
    > zakupionego towaru
    > w termienie do 10dni, bez podania przyczyny ?

    Odpowiadając na pytanie, które zadałeś: Tak, jeśli się umówią.
    Odpowiadając na te, które chciałeś zadać: Nie, nie możesz wymagać
    przyjęcia zwrotu.

    gacek

  • 13. Data: 2010-02-19 17:05:34
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 19.02.2010 14:24 użytkownik gr napisał :

    > No jakoś nie widzę:
    >
    > Typ Ostatnie
    > 7 dni Ostatnie
    > 30 dni Wszystkie
    > Pozytywne 11 43 57
    > Neutralne 1 7 7
    > Negatywne 2 6 6

    Ludzie! Czy czytanie ze zrozumieniem w XXI w. jest naprawdę aż takim
    wyzwaniem? Napisałem "przeczytaj". Powtarzam: przeczytaj. Przeczytaj,
    nie policz. Teraz zrozumiałeś, czy potrzebujesz dodatkowego tłumaczenia?

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

  • 14. Data: 2010-02-19 17:08:28
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    <u...@m...one.pl>

  • 15. Data: 2010-02-19 19:42:39
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 19 Lut, 18:05, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl> wrote:

> [...]
    > wyzwaniem? Napisałem "przeczytaj". Powtarzam: przeczytaj. Przeczytaj,
    > nie policz. Teraz zrozumiałeś, czy potrzebujesz dodatkowego tłumaczenia?

    No czytam a co przeczytałem napisałem.

    Kupujesz niesprawne i jest niesprawne.

    O co ci chodzi?

  • 16. Data: 2010-02-19 20:07:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > weź screenbshota zrób bo jak nie patrzę jest kilka negatywów.

    Jest kilka negatywow, kilka mocno negatywnych neutrali i sporo "pozytywow",
    ktorze takze tylko z nazwy sa pozytywami. Z tresci wrecz przeciwnie.

    Swoja droga za pomysl na biznes celijacy z plusem.

    Oto przykladowi zadowoleni Klienci:
    piotr-wp (159) (Kupujący) Pozytywny śro 27 sty 2010 12:38:50 CET 884135290
    Pokaż
    Wszystko Ok z tym że dysk nie dziala

    arek113 (103) (Kupujący) Pozytywny śro 27 sty 2010 20:03:52 CET 890375968
    Pokaż
    niestety dyski okazały się niesprawne

    I pozytyw - perelka:
    sp9nsj (14) (Kupujący) Pozytywny czw 28 sty 2010 20:13:34 CET 884135126
    Pokaż
    Pozytyw za szybką dostawę. Brak kontaktu-kilka razy próbowałem i nic. Dysk
    uszkodzony!! Sprzedawcy NIE POLECAM

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2010-02-19 20:27:56
    Od: gacek <g...@w...pl>

    SDD wrote:
> [...]
    > Pokaż
    > Pozytyw za szybką dostawę. Brak kontaktu-kilka razy próbowałem i nic. Dysk

    ok. kajam się ;)

    gacek

  • 18. Data: 2010-02-19 22:24:33
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    "Stan techniczny nie jest znany. Dyski sprzedaję jako nietestowane."

    co jak co, ale twardzieli bym na allegro nie kupowal :~

  • 19. Data: 2010-02-22 07:00:59
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (19.02.2010 18:05), Mikołaj "Miki" Menke wrote:

    > Ludzie! Czy czytanie ze zrozumieniem w XXI w. jest naprawdę aż takim
    > wyzwaniem? Napisałem "przeczytaj". Powtarzam: przeczytaj. Przeczytaj,
    > nie policz. Teraz zrozumiałeś, czy potrzebujesz dodatkowego tłumaczenia?

    Istotnie można się doszukać co najmniej nieuczciwości w postępowaniu
    sprzedawcy. Dziwi mnie jednak to że ludzie wystawiają "pozytyw" kiedy
    tak naprawdę są niezadowoleni.

    Co innego dyski nietestowane a co innego "raczej uszkodzone ale może
    któryś zadziała". Po komentarzach widać że raczej nikt się nie spodziewa
    kupić na 99% niedziałającego złomu.

    p. m.