  • Data: 2004-03-28 15:53:01
    Temat: Re: Co mozna zbudowac bez pozwolenia?
    Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "miab" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:c43csc$65m$1@korweta.task.gda.pl...

    > Użentnik jako szczytowe dzieło procesu ewolucji(lub stworzenia jak tam
    > już kto woli) potrzebuje żyć z kogoś/czegoś, Ty nie(musisz żyć)z jego
    > punktu widzenia.
    > http://serwisy.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1990177.ht
    ml
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=30&w=116272
    94&v=2&s=0
    > P.S. Jeszcze wyższym etapem rozwoju jest JewroUżentnik.

    Co mi przypomina, jak w moim UG gm. Wawer (jeszcze) w W-wie zgłosiłem sie do
    niejakiej pani S. w celu zasięgnięcia info nt formalności przy przebudowie
    dachu. Nic konkretnego nie usłyszałem oprócz długiej historii, jak to musi
    harowac za tak nędzne pieniądze:))).

    Ale ja, uparty, nie zaskoczyłem;), tylko napisałem zgłoszenie o zamiarze
    rozpoczęcia tych robót, licząc , ze urząd nie odpowie w ciągu 30 dni i bedę
    miał zielone światło.
    No i 30-go dnia, wieczorem radiowóz dzielnej straży miejskiej przywiózł owa
    panią S., która wręczając mi, a jakże, decyzje odmowna b. była zawiedziona,
    ze ja nie rozpocząłem tych prac. Bo wówczas i ona by skasowała i straż:). A
    więc nałożono na mnie obowiązek (dla przebudowy dachu:)) zrobienia nowego
    planu geodezyjnego, planu zagospodarowania itd, itp, tak, jakbym miał nowy
    Pałac Kultury budowac, a nie przebudowywać dach nie zmieniając gabarytów
    istniejącego domu. Koszt samych papierów to lekko licząc 4 tys.
    Urzędnik z głodu nie zginie:)