  • Data: 2003-11-13 09:29:12
    Temat: Re: Co może a czego nie może komornik?
    Od: "Piotr J." <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zajmie co to co mu wskazesz.

    A mogę wskazać ruchomości, których sumaryczna wartość przekracza
    zasądzoną kwotę, tylko np. miedzy nimi wstawiać słowo "lub"? A co z
    punktem "i wierzytelnosci dłużnika znajdujących się w........."? Tutaj
    musiałbym znać inwestycje mojego byłego pracodawcy a nie znam.. I
    jeszcze jedno, komornik będzie chciał oryginału wyroku z klauzula
    wykonalności, a ja dostane odpis. Czy oryginał sąd wypożycza na
    specjalny wniosek powoda?

    POZDRAWIAM I DZIĘKI DAN:)
    Piotr J.