  • Data: 2005-10-15 14:34:02
    Temat: Re: Co mówić na sprawie
    Od: "Jacek" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tym tani-drogi, jako kryterium wyboru bardzo bym uważał, bo bywa, że ci
    > drożsi z wyrobionymi nazwiskami są zmanierowani i nonszalanccy,
    no właśnie. Mam przykład z własnej rodziny. Bardzo znany adwokat okazła się
    zwykłym kutasem.

    a natomiast
    > adwokaci mniej znani, którzy dopiero walczą o swoją markę na rynku są o
    > wiele bardziej zaangażowani w to co robią.
    sąsiad polecił mi swojego byłego adwokata, który wybronił go z zabójstwa.
    Podobno to już starszy facet i całkiem sympatyczny. Tak czy inaczej, sam
    sobie chyba nie poradzę z art. 202 i lewymi programami.

    Jacek