  • 1. Data: 2002-02-20 23:07:05
    Temat: Co leprze spadek czy darowizna?
    Od: "Aleks" <a...@p...onet.pl>

    Chodzi o mieszkanie takie tam warte coś około 100K na wolnym .
    Co jest leprze (wygodniejsze i tańsze -podatki) 1.) czekanie na spadek ( aż
    babcia walnie w kalendarz ) 2.) nakłonienie babci do zapisu
    spadkowego -testament i dalej czekanie na kalendarz 3.) nakłonienie babci
    do darowizny - na bieżąco przynajmniej da się ruszyć remont chaty. W całej
    tej sprawie chodzi o relację między babcią (matka) - synową ( syn - w
    ostateczności - z własnej woli ) .

    P.s. Jak babcia może zachować prawo do mieszkania i opieki w przypadku
    darowizny? Chyba chodzi o tzw. zachowek ?
    pzdr.
    Aleks

  • 2. Data: 2002-02-21 06:18:58
    Temat: Re: Co leprze spadek czy darowizna?
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

> [...]
    > >
    > P.s. Jak babcia może zachować prawo do mieszkania i opieki w przypadku
    > darowizny? Chyba chodzi o tzw. zachowek ?

    Nie pisze sie LEPRZE tylko Leperze albo leprzejsze;))

    Leszek

  • 3. Data: 2002-02-21 10:12:22
    Od: "Aleks" <a...@p...onet.pl>

    Dzięki za (bez)cenna poradę :))
    Rzeczywiście napisałem błędnie (może o to chodziło ?)
    To taka szkolna zaszłość ( kto wymyślił tę całą orografię - niech się
    smaży), czasem wyłazi ;((

    Aleks

    P.s. Wszystkim , którzy przysłali mi ( na priva oraz na grupę) dobre słowo i
    poradę merytoryczną i nie tylko, serdecznie dziękuję i pozdrawiam
    ========================
    [...]

  • 4. Data: 2002-02-21 11:32:04
    Od: "Rima" <r...@p...pl>

    szczerze przyznam, że ososbiście nie przyczepiłabym się do ortografii (błędy
    zdarzają się każdemu), ale.. będąc na miejscu babci nie przepisałabym nic:
    "kopnąć w kalendarz" - cóż za brak szacunku!!!

  • 5. Data: 2002-02-21 13:50:24
    Temat: Re: Co leprze spadek czy darowizna? OT
    Od: Katan <k...@n...cussons.com.pl>

    On Thu, 21 Feb 2002 12:32:04 +0100, "Rima" <r...@p...pl> wrote:

    >szczerze przyznam, że ososbiście nie przyczepiłabym się do ortografii (błędy
    >zdarzają się każdemu), ale.. będąc na miejscu babci nie przepisałabym nic:
    >"kopnąć w kalendarz" - cóż za brak szacunku!!!

    Sorry ale przypomnial mi sie dowcip, 80 letni dziadek przychodzi do
    laryngologa:

    lekarz: i jak, dobrze sie sprawuje nowy aparat sluchowy?
    dziadek: ooo taaaak.. juz 6 razy zmienialem testament...
    ________________________
    Katan.. poprostu Katan..

  • 6. Data: 2002-02-21 14:30:15
    Temat: Odp: Co leprze spadek czy darowizna? OT
    Od: "czarny_kruk" <c...@s...pl>

    nic:
    (...)
    >_____
    > Katan.. poprostu Katan..

    jak jush sie czepiamy tej ortografii to....

  • 7. Data: 2002-02-21 16:02:30
    Od: Katan <k...@n...cussons.com.pl>

    ja jestem poprostu :>>
    Katan.. poprostu Katan..