eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce..... › Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
    From: "Jackare" <jacek.leszczuk[wytnij_to]@wytnij_to.interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
    Date: Tue, 24 Apr 2007 23:02:30 +0200

    > Z drugiej strony znana mi jest pewna rodzinna firma (z dziada pradziada),
    > której pracownicy w "ciężkich czasach" parę miesięcy przepracowali bez,
    > lub z obciętą wypłatą, z własnej woli. Wiedzieli, że właściciel robi
    > wszystko by najpierw zrealizować zobowiązania wobez nich.

    i chwała im za to. Dziś czasy są cięższe na tyle że każdy ma swoje
    zobowiązania których niedopełnienie lub przeterminowanie powoduje
    najzwyklejsze kłopoty (rejestr dłuzników, zablokowanie dostępności kredytów
    itp).
    Dlaczego się nie przejmuję i nie mam żadnych sentymentów w takich
    sytuacjach?
    Ano dlatego, że wobec mnie nikt tez żadnych sentymentów nie ma i mieć nie
    będzie. Banki, dostawcy usług, mediów. Co ich obchodzą kłopoty mojego
    pracodawcy?
    Wiem że odbiega to od głównego wątku dyskusji bo mówię o sprawach
    długoterminowych, ale nawet karta kredytowa nieczego tu nie rozwiązuje,
    tylko napędza spiralę zadłużenia, co bowiem się stanie gdy zator płatniczy
    pracodawcy potrwa dłużej niż okres spłaty karty ? Pracodawcy nic, ale
    pracownik dostanie już podwójnie po tyłku.
    --
    Jackare