  • 1. Data: 2006-04-05 09:22:59
    Temat: Ciekawostka , plany tv trwam i <pewnosc podpisania ustawy przez> 'naszego Prezydenta'
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Wczoraj mi szczeka opadla jak z ciekasci waczylem rozmowy niedokocznone.
    Chca wprowazdic ustawe calkowicie zabraniajaca pornografie
    (oj nie wroze dobrze PISowi jezlei dojdzie do wyborow :) )

    Jako argument za - od strony konstytucji - podano art 31 aust 2
    kcentujac czesc dotyczaca moralnosci ale oczywisacie pomijajac ostatnie
    najwazniejsze zdanie tego artykulu.
    Przeprowadzono sonde, oczywiscie wybrano tylko te wypowiedzi ktore
    potepialy jakakolwiek poronografie to samo z poparciem ustawy o
    calkowitym zakazie. Czy takie manupulowanie ludzmi podpaa pod
    jakikolwiek paragraf jakiejkolwiek ustawy odnosnie mediow, dziennikarzy ?

    Druga sprawa to fakt ze jezeli lacza rozmowcow to tylko tych ktorzy chca
    napluc na przciwnikow PISu,

    (genialnie odpowiadal na ataki senator Niesiołowski <jak przekrecilem
    nazwisko to przepraszam> ktory byl goscmiem debaty dwa ni temu wlasnie
    w rozmowach niesk.!!!! )

    czy jezeli uda sie udowodnic ze rzeczywiscie wypytuja dzwoniacych przed
    puszczeniem na antene ich wypowiezi o to jaki maja poglad i dopuszczaja
    tylko tych ktorzy chca zneiwazyc badz pomowic przeciwnikow radia maryja
    i tv trwam
    (co jest do udowonienia,),
    to czy mozna wowczas zarzucic udzial w zorganizowanej grupie
    (zwiazku)przestepczej majacej na celu stale popelnianie przestepstw
    (oczernainie) a ojcu dyrektorowi jezeli mu o tym wiadomo kierowanie taka
    grupa ? :-) pytam powaznie.

    P.

  • 2. Data: 2006-04-05 10:26:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jako argument za - od strony konstytucji - podano art 31 aust 2

    korekta art 31 ust 3

    P.

  • 3. Data: 2006-04-05 12:00:17
    Od: gogo <g...@i...pl>

    Przemek R. napisał(a):

> [...]
    > (zwiazku)przestepczej majacej na celu stale popelnianie przestepstw
    > (oczernainie) a ojcu dyrektorowi jezeli mu o tym wiadomo kierowanie taka

    Nie. Inaczej pozostałe media byłyby zorganizowaną grupą oczerniającą
    Radio M. I ojca R.

  • 4. Data: 2006-04-05 12:47:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie. Inaczej pozostałe media byłyby zorganizowaną grupą oczerniającą
    > Radio M. I ojca R.

    o niezupelnie, co innego skrytykowac podajac powod a co innego wyzywac
    od zydow, zlodziejow, przestepcow nie posiadajac zadnych dowodw, robiac
    to regularnie, i swiadomie dopuszczanie tylko tych rozmowcow ktorzy
    robia dokladnie to samo (nie spotkalem sie by ktos skrytykwoal radio m
    czy tvtrwam na antenie), a ze podaja nazwisko i imie rozmowcy na dole
    ekranu domyslam sie ze jest wczesniej przeprowadzany wywiad, a po tresci
    tych wypowoedzi wnioskuje ze i selekcja na podstawie pogladow.
    Art 212, 216 definiuje przestepstwa, (dochodza jeszcze inne art
    oczywiscie) art 258 mowiacy o zorganizowanej grupie przestepczej nie
    precyzuje o jakie przesteptwa chodzi. Mozesz wiec rozwniac mysl dlaczego
    nie podlega to sciganiu ?

    P.

  • 5. Data: 2006-04-05 13:05:17
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 05.04.2006 Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał/a:
    > Wczoraj mi szczeka opadla jak z ciekasci waczylem rozmowy niedokocznone.
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    Przemku, nie tłumacz się... ;)

    > Chca wprowazdic ustawe calkowicie zabraniajaca pornografie

    Tragedia. Cóż wtedy poczniesz, biedaku? :]
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 6. Data: 2006-04-05 13:59:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Przemek R.
    [###p...@t...gaze
    ta.pl.###]
    napisał:
    > Wczoraj mi szczeka opadla jak z ciekasci waczylem rozmowy
    niedokocznone.
    > Chca wprowazdic ustawe calkowicie zabraniajaca pornografie
    > (oj nie wroze dobrze PISowi jezlei dojdzie do wyborow :) )

    Wprowadzenie zakazu pornografii co najwyżej właśnie ma na celu
    uzyskanie większego poparcia. Bo wobec braku definicji pornografii z
    prawnego punktu widzenia nadal nic nie zmieni. Przecież pornografia
    już jest zakazana przez art. 202 kk. Moim zdaniem kolejne działanie
    pod publikę o nic więcej.

  • 7. Data: 2006-04-05 14:15:42
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 4/5/2006 3:59 PM, Robert Tomasik wrote:

    [ciach]
    Tak już całkiem sarkastycznie to czekam, aż dojdzie do tego, że będą
    sprawdzane nasze billingi telefoniczne. Kto wykona najwięcej telefonów
    do Ojca Dyrektora _i_ uzyska pozytwyną opinię od w/w w tej kwestii może
    liczyć na względy (może jakaś intratna posadka). :)))

    P.S. Tak - mój pseudonim jest politycznie niepoprawny.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 8. Data: 2006-04-05 14:54:45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał/a:
    > ^^^^^^^^^^^^^^^
    > Przemku, nie tłumacz się... ;)

    :-) no tak przyznaje sie z ciekawosci zaczalem ostanio WłączAć ale to
    daltego ze chce rejestrowac by miec z czym do prokuratury sie udac :)

    > Tragedia. Cóż wtedy poczniesz, biedaku? :]

    coz wtedy pocznie narod meski ? :-)

    P.

  • 9. Data: 2006-04-05 14:59:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > prawnego punktu widzenia nadal nic nie zmieni. Przecież pornografia
    > już jest zakazana przez art. 202 kk. Moim zdaniem kolejne działanie

    z rozmow wynikalo ze wszystko co prezentuje 'golasy'. Przeciez to
    absurd, nie sadze by przeszlo bo platforma nie jest az w takiej
    desperacji by cos tak glupiego poprzec (sprzecznego z konstytucja
    zreszta) ale sam fakt ze ktos na tak durny pomysl wpadl powoduje wzrost
    cisnienia :)

    Dmyslam ze PIS bedzie sie tlumaczyc wplywem na nieletnich, ale akurat
    narzedzia do walki z tym obecnie istnieja.

    P.

  • 10. Data: 2006-04-05 16:04:53
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 4/5/2006 4:54 PM, Przemek R. wrote:

    > coz wtedy pocznie narod meski ? :-)

    Zapewne to cicha prowokacja do wzrostu demograficznego. Młodzi zamiast
    posiłkować się świerszczykami zaczną się posiłkować koleżankami z klas. :-)

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor