  • 1. Data: 2019-12-20 01:20:43
    Temat: Chichot Prezesa: "Najlepsze wzorce radzieckie, czyli skąd PiS przepisał ustawę dyscyplinującą"
    Od: m...@g...com

    Przyznaje sie bez bicia ze tresc POstu z wyzszych PObudek PrzePISuje/dokonuje
    plagiatu za:
    https://groups.google.com/forum/m/#!topic/pl.soc.pol
    ityka/7D0id3gN7rQ
    A oto i tresc:

    "W opracowaniu dr hab. Anny Stawarskiej-Rippel, ekspertki z dziedziny historii prawa,
    zatytułowanej "Resort sprawiedliwości ZSRR w świetle sprawozdania polskiej delegacji
    (1956)" http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.elemen
    t.desklight-25fe7ee0-c982-4ce3-834b-41ef90e5123c/c/S
    tawarska-Rippel_Anna.pdf odnaleźć można radzieckie przepisy dotyczace dyscypliny
    sędziów:
    ,,Art. 69. Prokurator Republiki ma prawo do wszczęcia postępowania dyscyplinarnego
    wobec wszystkich bez wyjątku osób zatrudnionych w instytucjach sądowych RFSRR.

    Art. 74. W postępowaniu dyscyplinarnym mogą być nałożone kary: a) upomnienie, b)
    nagana, c) przeniesienie i zamiana na niższe stanowisko, d) usunięcie ze służby z
    czasowym zakazem pracy na stanowisku sędziego.

    Art. 73. Powodem wszczęcia postępowania dyscyplinarnego są: a) czyny, zachowania lub
    działania sędziów, choć nie podlegające odpowiedzialności karnej, ale niezgodne z
    godnością i charakterem stanowiska sędziowskiego, które miały miejsce w czasie
    pełnienia przez nich obowiązków, a także poza nimi, b) uchylenie przez Sąd Najwyższy
    szeregu orzeczeń w sprawach karnych
    i cywilnych z powodu niezgodności z ogólnym duchem ustawodawstwa RFSRR i interesem
    mas pracujących.

    Art. 80. Dyscyplinarne kolegia nie są związane jakimikolwiek formalnościami,
    kolejność spraw zależy od uznania kolegium, z zastrzeżeniem że po wysłuchaniu
    podsumowania prokuratora po nim przedstawiane jest słowo obwinionego.

    Art. 83. Od decyzji komisji dyscyplinarnej sądów gubernialnych można się odwołać w
    ciągu siedmiu dni od Sądu Najwyższego. Decyzje komisji dyscyplinarnej Sądu
    Najwyższego nie są przedmiotem jakiegokolwiek odwołania."
    ????????? ? ?????????????? ?.?.?.?.?. ?? 11 ?????? 1922 ????, ????. ????., 1922, N
    69, ??. 902.

    Pisowskie przepisy z noweli prawie co do kropki identyczne.

    Jedźmy dalej:
    "O niezawisłości sędziowskiej, jeszcze w czasach kultu jednostki,
    pisał D.S. Kariew (Dziekan Wydziału Prawa Uniwersytetu Moskiewskiego w latach
    1956-65, jeden z autorów poststalinowskiej reformy ustroju sądów i postępowania
    karnego28):
    ,,Niezawisłość sędziów radzieckich nie może być rozumiana w sensie niezależności od
    państwa socjalistycznego. Sąd jest organem państwa, a organ państwa nie może być
    niezależny od podmiotu, do którego należy. Sąd radziecki nie może służyć innym celom
    niż społeczeństwa socjalistycznego; nie może stosować innej polityki niż polityka
    Komunistycznej Partii i Rządu Radzieckiego; nie może zrealizować żadnej innej woli
    niż wola radzieckiego ludu"."

    I znów uderzające podobieństwo do uzasadnień noweli wygłaszanych przez czołowych
    pisowców."
    --
    Bruno

    Jacek Bialy: A czy to ważne, jaki jest kot? Ważne, żeby myszy łapał.. Buu ha-ha!

    mrBlueSky: A czy kot Prezesa nie jest przypadkiem RUDY?
    I nie ma od nosa do konca ogona 102 cm? ;P

    No i widac do czego Prezesowi przydala sie jego wiedza prawnicza wyniesiona z
    minionej ePOki oraz zakres pracy magisterskiej, ot taki maly zarcik z kolem
    dotoczonej rozchichotanej historii ;P

  • 2. Data: 2019-12-20 11:11:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 19 Dec 2019 16:20:43 -0800 (PST), m...@g...com
    napisał(a):

    > Pisowskie przepisy z noweli prawie co do kropki identyczne.

    To nie może być przypadek, że Prezes i Sutenerzy przegłosowali ustawę
    kagańcową akurat 20 grudnia, czyli w Dzień Czekisty.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2019-12-20 13:46:48
    Od: m...@g...com

    > Pisowskie przepisy z noweli prawie co do kropki identyczne.
    To nie może być przypadek, że Prezes i Sutenerzy przegłosowali ustawę
    kagańcową akurat 20 grudnia, czyli w Dzień Czekisty.
    ---
    Swietujesz to nie dziwi ze wiesz o tej dacie ale ze wiesz ze juz ustawe przeglosowano
    skoro
    jeszcze nie bylo do tej chwili ostatecznego glosowania w tej sprawie znaczy ze
    jedziesz
    na gotowym szymelku, ot jak niektore media pewnego 10 marca przed godzina Z...
    (Nowo)rosija od zawsze byla zrodlem braterstwa i wzorcow POstaw strategii srodowisk
    eurokolchozowych, jakos wam sie dziwie ze nie jestescie stosowaniem waszych wzorcow
    zachwyceni i jezcze sie plujecie, no ale kto lubi jak sie mu POdbiera zawczasu
    scenariusz ;P

  • 4. Data: 2019-12-20 19:29:38
    Od: o...@g...com

    użytkownik m...@g...com napisał:

    > No i widac do czego Prezesowi przydala sie jego wiedza prawnicza wyniesiona z
    minionej ePOki oraz zakres pracy magisterskiej, ot taki maly zarcik z kolem
    dotoczonej rozchichotanej historii ;P

    Czyli większość państw UE jak ZSRR?

    ctrl+v

    25. BABIARZ STEFAN, Ludwik; 1951; 14; Krajowa Rada Sądownictwa; sędzia
    91. BIENIEK, IRENEUSZ, Zbigniew, 1963, 14, Krajowa Rada Sądownictwa, sędzia
    253. ĆWIKOWSKA, BOŻENA, Henryk, 1950, 14, Krajowa Rada Sądownictwa, sędzia
    501. JABŁOŃSKI, ZYGMUNT, Wacław, 1946, 14, Krajowa Rada Sądownictwa, sędzia
    779. KULIŃSKI, ROBERT, Robert, 1963, 14, Krajowa Rada Sądownictwa, sędzia
    857. ŁUGOWSKI LECHOSŁAW; Władysław; 1944; 14; Krajowa Rada Sądownictwa; sędzia

    http://alexjones.pl/aj/aj-polska/aj-polityka-polska/
    item/9536-agenci-sb-maja-sie-dobrze-piastuja-wysokie
    -urzedy-w-polsce-wykaz-1706-nazwisk#

  • 5. Data: 2019-12-20 21:20:56
    Od: m...@g...com

    Czyli większość państw UE jak ZSRR?

    ---
    To jest tak zwany "marsz neomarksizmu przez instytucje" [goglowac po tym hasle]:
    https://m.youtube.com/watch?v=KAJpI5_qKUI
    https://m.youtube.com/watch?v=0KrkwYlV16M
    https://www.historiasztuki.com.pl/strony/021-10-00-A
    NTYKULTURA-MARSZ.html
    https://publicystyczny.pl/neomarksizm-w-zarysie-cz-3
    -marsz-przez-instytucje/
    https://bliskopolski.pl/unia-europejska/dlugi-marsz-
    przez-instytucje/

  • 6. Data: 2019-12-21 13:23:42
    Od: o...@g...com

    użytkownik m...@g...com napisał:
    > Czyli większość państw UE jak ZSRR?

    My siem sa-me o-czyś-ci-my!
    Wol-ne sąd-dy, kon-sty-tuc-ja. Precz z Ka-czo-rem dy-kta-to-rem.
    Precz z reformą sadownictwa wg. planu Gowina (2012-2013 rok)

    Jakie wnioski? Nadzwyczajna kasta zawsze kwiczy.

    cytl+v

  • 8. Data: 2019-12-23 13:37:17
    Od: m...@g...com

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/mateusz-morawiecki-o
    -sporze-o-ustawe-dyscyplinujaca-sedziow/9117yj9