  • 1. Data: 2004-08-18 21:40:16
    Temat: Chcę podać do sądu właścicieli serwisu www.ovo.pl ...prosze o rad
    Od: "iwcia" <i...@o...pl>

    Witam serdecznie.

    Serwis www.ovo.pl zamieszcza na swoich łamach amatorskie zdjęcia
    bardziej lub mniej rozebrane. Chodzi o to że znalazłam na łamach tej strony
    zdjęcia wykonane przez moich znajomych ze Szwecji a z pewnością nie
    udzielali
    nikomu licencji ani pozwolenia na zamieszczanie ich w Polsce. Zdjęcia
    zostały zamieszczone
    na Szweckim portalu gdzie oczywiście są zastrzeżenia co do użycia ich w
    innych serwisach.
    Wysłałam do panów ignorantów z ovo.pl trzy maile z informacją o kradzieży
    zdjęć,
    - linki do portalu Szweckiego ze zdjęciami,
    - link do informacji (w języku angielskim he,he) że dostęp do zdjęć został
    zablokowany ze względu na komercyjne wykorzystanie ich na innych
    serwisach.
    - link do wszystkich zdjęć wykonanych (z tej serii) 240 sztuk ( w serwisie
    ovo.pl ukazalo się 10 zdjęć)
    - oraz bezpośrednio na maila kilka zdjęć w pełnej rozdzielczości ( na ovo.pl
    są w małej rozdzielczości)
    Na łamach strony piszą że w przypadku stwierdzenia fałszywek wystarczy
    poinformować o tym , dać link do zdjęć i ewentualnie kilka zdjęć na maila.
    Wszystkie te warunki spełniłam i wszystkie trzy maile do nich
    zostały olane i zignorowane.
    Moi znajomi zgłoszą to w Szweckim wymiarze sprawiedliwości...Ja obiecałam
    to zrobić w Polsce.
    Podpowiedzcie mi proszę gdzie mam zgłosić kradzież i rozpowszechnianie mimo
    kilkukrotnego
    informowania o kradzieży.

    Serdecznie dziękuję Iwcia

  • 2. Data: 2004-08-19 05:31:09
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik iwcia napisał(a):
> [...]
    > to zrobić w Polsce.
    > Podpowiedzcie mi proszę gdzie mam zgłosić kradzież i rozpowszechnianie mimo

    Masz pełnomocnictwo od tych znajomych ?? Bo jeśli nie to nic nie możesz zrobić
    (może poza reklamowaniem tego serwisu tutaj).

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-08-19 09:13:06
    Od: "iwcia" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

> [...]
    zrobić
    > (może poza reklamowaniem tego serwisu tutaj).

    Pełnomocnictwo będę miała. A jeśli uważasz że ten post to reklama strony to
    jak puścimy z torbami
    złodziei to i reklama im nie pomoże. Ale dziękuję mimo wszystko za reply.

  • 4. Data: 2004-08-19 11:21:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "iwcia" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pełnomocnictwo będę miała. A jeśli uważasz że ten post to reklama strony
    > jak puścimy z torbami
    > złodziei to i reklama im nie pomoże. Ale dziękuję mimo wszystko za reply.

    To niekoniecznie musi być ich wina. Z tego co widzę, to oni publikują
    zdjęcia przysłane przez inne osoby.