    From: "Vicky" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cena w sklepie
    Date: Tue, 28 May 2002 09:02:30 +0200

    Użytkownik "Gerard" <g...@a...eu.org> napisał w wiadomości
    news:slrnaeui0q.1h0.gerard@pb187.bielsko.sdi.tpnet.p
    l...

    > Nie zrozumieliśmy się. Na półce może być ten sam towar o kilku różnych
    > kodach. Czasem tak się dzieje. Poza tym nie wiem, jak w innych programach,
    > ale w tym, z którym ja kiedyś pracowałem, nie było możliwości wybrania,
    > który kod pojawi się na etykiecie - zawsze był to pierwszy z listy kodów
    > przypisanych danemu towarowi. Czyli jeśli aktualnie towar miałby kod
    > będący na końcu listy, musiałbym wykasować wszystkie pozostałe kody.
    > A to jest bez sensu, bo jeśli później przychodził znów towar ze starym
    > kodem (koniec promocji albo inny dostawca), to trzeba było towaru w bazie
> [...]

    Wiem o co Ci chodzi, ale ja tutaj nie uogólniam - bo nie znam wszystkich
    hipermarketów.
    Wiem że kody "przeszłe" naznaczane są w systemie statusem NA czyli nie
    aktywny. Jeśli na towarze zmienia się kod
    na nowy albo na taki który kiedyś już był, status NA przechodzi na inne
    kody. Jasne że towar może pozostać ze starym kodem ale ten ostatni zostaje
    podpięty do aktualnego kodu.W przypadku promocji (nie wiem czy tak jest
    wszędzie)
    nie zmieniany jest kod tylko taryfa.

    Pozdrawiam
    Vicky