    From: "Vicky" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cena w sklepie
    Date: Wed, 22 May 2002 21:24:39 +0200

    > Trochę zakręciłem opis ale chodzi mi o to czy sklep może:
    >
    > 1. ustawić na półce towar dla którego nie ma widocznej ceny (ani na
    > opakowaniu ani na półce)

    Dam Ci za przykład hipermarket
    Towar musi mieć cenę na półce. Jeśli jej nie ma zawsze możesz podejśc do
    czytnika i z kodu kreskowego zczytać sobie cene.
    Taka sama cena musi CI się pojawić na kasie. Jeśli nie masz prawo zarządać
    zwrotu różnicy lub oddać towar. Podobnie jest w przypadku jeśli na półce
    widnieje inna cena. Ale musisz się liczyć z tym że gro ludzi przewijasię
    przez takie sklepy i czasem odkładają towar na inną półkę. Może więc zdarzyć
    się że cena na półce nie będzie grała z ceną na kasie.

    > 2. wymagać od klienta aby ten oprócz porównania polskiej nazwy towaru na
    > wywieszce cenowej i opakowaniu produktu sprawdzał jeszcze kod towaru
    wymagać nie może ale sam możesz sobie to sprawdzić dla własnego spokoju.

    > PS Pytanie dodatkowe (jeśli na pytanie nr 2 odpowiedź brzmi "tak"): Czy
    > można w sklepie na wszystkich wywieszkach cenowych umieścić jeden kod
    towaru
    > i jedną cenę np 1zł a w kasie pobierać opłatę zróżnicowaną w zależności od
    > asortymentu?
    Każdy artykuł musi mieć swój kod. Kod na artykule musi odpowiadać kodowi na
    etykiecie na półce.

    Pozdrawiam
    Vicky