    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 18 Feb 2014 21:29:20 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Cena na stronie z rabatem

    On Mon, 17 Feb 2014, PlaMa wrote:

    > czyli da się to jakoś ugryźć?

    Jak pisałem, mi wychodzi że nie.
    I do tego popieram to podejście (skoro banki kasują za płatność kartą,
    płacący kartą niech płacą za siebie), ale co do "metody" w cenniku
    mam zastrzeżenia, niekoniecznie prawne :)

    > Ceny mają znośne i wziąłbym u nich ale w grę
    > wchodzi tylko płatność kartą. Jeżeli nie da się im wyperswadować kruczków

    Nie wiem o kim piszesz, ale rzeczywiście powinni "niekruczkowo" podejść
    klienta (np. odsyłaniem do innego cennika).
    Firmy które stosują opisaną metodę znam (Proline przykładowo), niektórzy
    inni robią to inaczej (dwie ceny, przy czym "cena internetowa" obowiązuje
    tylko przy przedpłacie na konto lub płatności gotówką, nie można kartą,
    kartą można po "cenie sklepowej"), na przykład Fotozakupy.

    pzdr, Gotfryd