  • Data: 2014-02-17 20:18:40
    Temat: Re: Cena na stronie z rabatem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 15 Feb 2014, PlaMa wrote:

    > "Wszystkie ceny zawierają 2% rabatu. Rabat ten nie jest uwzględniany przy
    > płatności kartą i w systemie płatności PayPal; oraz przy płatności gotówką
    > lub kartą płatniczą w Paczkomatach i oddziałach InPost."
    >
    > Czy to jest legalne?

    ...cisza...
    A choć flejmy na ten temat AFAIR były, to w takim samym stopniu w którym
    pochwalam takie podejście :P mam wątpliwości co do poprawności rozwiązania.
    Z drugiej strony, ta cena nie występuje samodzielnie, tylko z opisem
    (to co mi się nie widzi to "małe literki").

    > Nie stosuje się tu tej samej zasady co przy "obwiązuje
    > cena na metce"?

    Na metce raczej nie ma zapiska "uwaga, cena uwzględnia rabat który
    akurat tobie nie przysługuje" :)
    To nie jest przypadek "podania podstaw do wyznaczenia ceny" (legalnego).

    pzdr, Gotfryd