    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cena na półce a butelka
    Date: Tue, 15 Mar 2011 13:33:16 +0100

    Dnia Tue, 15 Mar 2011 13:27:01 +0100, SDD napisał(a):

    > Ja bym nie odpuscil - ewidentnie potraktowali to jako sprzedaz butelki -
    > dokladnie powyliczalem kwoty podatku VAT i na to wychodzi (...)

    No i co z tego, czym tu się podniecać? Dystrybutor dostarczając piwo do
    sklepu wystawia przecież fakturę na opakowania. Sprzedawca wystawia więc
    paragon fiskalny na butelki i wszystko jest w porządku. Nie ma tu mowy o
    żadnym oszustwie - jeżeli piwo jest w butelce zwrotnej, to dolicza się
    kaucję (informacja jest na butelce), natomiast gdyby PlaMa przyniósł
    butelkę ze sobą to zapłaciłby tyle ile widnieje na cenówce. To normalna
    praktyka. Zauważ, że cena piwa wcale nie wzrosła i zgadza się z tym, co na
    etykiecie na półce.

    --
    best regards,
    scream