  • Data: 2011-03-15 12:27:01
    Temat: Re: Cena na półce a butelka
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa" <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ilj56l$hi4$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2011-03-13 16:36, Andrzej Lawa wrote:

    > Zrobiłem przy świadkach z olaniem ochroniarzy :)
    >
    > http://img710.imageshack.us/i/img20110313171607.jpg/
    > http://img855.imageshack.us/f/img20110313171648.jpg/
    > http://img228.imageshack.us/i/img20110313194615.jpg/
    >
    > Spójrzcie na to i powiedzcie, że to fair :)

    Wobec takich okolicznosci, masz calkowita racje!!!!
    Ja bym nie odpuscil - ewidentnie potraktowali to jako sprzedaz butelki -
    dokladnie powyliczalem kwoty podatku VAT i na to wychodzi, de facto
    zawyzajac cene produktu o 70 groszy - czyli zamiast efektownych 1,99 wyszlo
    2,69.
    Wystosuj moze pismo to PIH-ow, rzecznikow konsumenta itp. + do wiadomosci
    kierownictwa marketu i ewentualnie do lokalnej prasy.

    Ja ostatnio w Carrefour musialem zrobic zamieszanie o 10 groszy, bo
    wywieszona cene jablek obnizyli do 3,49 za kg, ale na wadze samoobslugowej
    (jedynej w tym hipermarkecie mozliwosci przypisania ceny do kupionej porcji
    jablek - przy kasie nie ma wag) byla tylko opcja przed obnizka - czyli 3,69.
    Dziewczyna w puncie informacyjnym liczyla chyba z 10 razy, za kazdym razem
    otrzymujac inna kwote zwrotu - w koncu stanelo na 10 groszach.

    Pozdrawiam
    SDD