    From: "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cena bez VAT-u.
    Date: Wed, 23 Apr 2003 02:50:31 +0200

    > Informację o cenie można tak skomplikować że i bez znajomości równań
    > rózniczkowych i liczb zespolonych tego nie rozgryzie. Bedzie jednak
    > podana. Czy o to chodzi?

    ja zawsze byłem za tym żeby pewne aspekty regulował rynek. Może teraz
    będziemy określać, że towary o średniej cenie nie przekracającej 2 PLN za
    kilogram netto muszą być oznakowane ceną brutto na plakietce nie mniejszej
    niż 3 cm kwadratowe, pogubioną czcionka TIMES New Roman a nalepka musi być
    ni mniej ni więcej tylko 23,5 raza na metr kwadratowy pow opakowania???

    Boże, przecie niebawem to ktoś kto chce coś zrobić (DG) to zanim zacznie DG
    to sztab prawników do analizy będzie musiał zatrudnić albo 3 encyklopedie
    przeczytać

    I tak wiadomo, że jak sprzedawca będzie chciał olać przepis (może Pani w
    małym warzywniaku nawet nie będzie słyszała o nowym przepisie) to go oleje.
    A tak na koniec czy ktoś widział przed ustawą w warzywniaku ceny netto??? Bo
    mi się wydaje, że netto to tam gdzie przedsiębiorcy coś kupują a nie
    pospolity Kowalski ;)

    Czy jest sens tworzenie kolejnego martwego przepisu??

    Pozdr
    MI