  • 1. Data: 2003-09-05 13:51:32
    Temat: CZY ONA MA PRAWO....
    Od: "Mała" <s...@p...onet.pl>

    Mój ojciec nie żyje od 12 lat.Został w spadku po nim dom dla nas ( 2 braci
    +siostra + matka). CZy konkubentka - przyszła żona mojego brata będzie
    miała prawo do części tego domu w przypadku działu majątku po ślubie z moim
    bratem?

  • 2. Data: 2003-09-05 14:05:02
    Temat: Re: CZY ONA MA PRAWO....
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Mała wrote:

> [...]
    > +siostra + matka). CZy konkubentka - przyszła żona mojego brata
    > będzie miała prawo do części tego domu w przypadku działu majątku po

    Nie. To będzie majątek odrębny twojego brata

  • 3. Data: 2003-09-05 14:05:07
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@n...e-wro.pl>

> [...]
    będzie
    > miała prawo do części tego domu w przypadku działu majątku po ślubie z

    Hej!
    Nie. Jedynie moze dostac go w spadku.
    Po rozwodzie podzialowi podlega jedynie dorobek malzenstwa, a nie
    to co kazdy z malzonkow mial wczesniej.

    Konrad

  • 4. Data: 2003-09-06 10:16:59
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > >

    > Hej!
    > Nie. Jedynie moze dostac go w spadku.
    > Po rozwodzie podzialowi podlega jedynie dorobek malzenstwa, a nie

    Co wiecej, owa czesc nieruchomosci nie wchodzi w majatek wspolny nawet po
    slubie, chyba,
    ze malzonkowie umuwia sie inaczej.

    Boguslaw