    From: "Kasia" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: CO ZROBIĆ Z OSOBĄ CHORĄ UMYSŁOWO?
    Date: Thu, 19 Jan 2006 21:04:41 +0100

    news:dqnisd$nm6$1@inews.gazeta.pl...

    > A mi się wydaje, ze ten temat w wykonaniu Kasi byl juz ze trzy razy, i
    > tak naprawdę nie chodzi o to, jak pomóc babce, tylko jak przejąć prawo
    > do mieszkania.

    Tym razem chodzi o to,że babka zwariowała, wlaśnie po smierci dziadka. Nie
    chodzi mi o mieszkanie,bo już była zgoda, babka się zgodziła ze mną, a teraz
    po prostu widac, że jest chora. Byłam dzisiaj u lekarza, przedstawiłam
    sprawę, dostałam namiary do psychiatry, który podobno jej pomoże. Więc, nie
    piszcie że chcę przejąć prawo do mieszkania, bo ja to WSZYSTKO NAPRAWDĘ
    PRZEŻYWAM i mam szopki codziennie, chociaż ja NIE JESTEM NICZEMU WINNA, żeby
    się nade mną znecać psychicznie.
    Już po prostu nie wiem gdzie ma się udac, do kogo zwrócić.