  • Data: 2004-09-01 21:02:04
    Temat: Re: CO ZROBIĆ? SPRAWA DŁUGU :-(
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "remeeq" <r...@o...pl> naskrobał/a w
    news:ch4ctm$hqb$1@news.dialog.net.pl:

    > 1- Jak mogę więc sprawdzić, czy owe prywatne auta nie są
    > rzeczywiście jego własnością lub -jesli nie są- to czyję są i kiedy
    > zostały sprzedane?

    W wojewódzkim rejestrze pojazdów (czy jakoś tak). Ale to dopiero po
    uprawomocnieniu się nakazu i przbiciu klauzuli wykonalności.
    Moze tez w starostwie/urzedze miasta.

    > 2- Jak mogę dowiedzieć się czyj jest budowany dom lub działka, skoro
    > twierdzi, że to nie jego?

    W wydziale ksiąg wieczystych w sądzie?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Podrzuc wlasne marzenia swoim wrogom; moze zgina przy ich realizacji.