  • Data: 2005-12-10 06:54:34
    Temat: Re: Bylem w telewizji a prosilem, zeby nie kręcono....
    Od: Joystick <j...@N...eko.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba widziałem to ujecie :)
    > Filmowali korytarz ogólnie, a oni w tym momencie weszli/nadeszli w kadr.
    > Szli objęci (oba cwaj) letkim zygzakiem...omijając chyba kogoś.
    > Nie, żebym od razu cos sugerował, o nie!
    > Ale skojarzenie miałem... ;)

    Wlasnie o to skojarzenie chodzi !

    A czy krecili korytarz, czy krecili mnie, to chyba kwestia wzgledna?
    Prawda jest taka, ze ja szedlem, dopieo jak sie odpowiednio zblizylem,
    operator wlaczyl kamere.
    Wlasciwie chodzi o to, ze ja PROSILEM, zeby mnie nie krecono, powiedzialem, ze
    sobie tego nie zycze. Wlasnie to jest nie fair