  • 31. Data: 2012-06-12 21:27:58
    Temat: Re: Brzydkie słowo
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Dyletant wrote:

    > Serio? Myślicie, że ten człowiek wypieprzy ten druczek? :O
    >
    > Najlepiej gdyby po prostu wysłał mi go do domu, zapłaciłbym i tyle.

    Czemu nie powiesz tacie?
    Ja w kazdym razie spdam z tego watku.

  • 32. Data: 2012-06-12 21:46:46
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    bzdreg wrote:

    > Serio. Ja myślę, że wypieprzy. Może ktoś już mu wytłumaczył, że skoro
    > zrobił z siebie dupka i pedała, to niekoniecznie trzeba to dokumentować.
    >
    > --
    >
    > Dziękuję i pozdrawiam.           Bzdreg.

    Dziękuję za pocieszenie.

    D.

  • 33. Data: 2012-06-12 21:47:45
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    witek wrote:

    > Czemu nie powiesz tacie?

    Kiedyś trzeba przestać z chodzeniem do taty.

    > Ja w kazdym razie spdam z tego watku.

    Dziękuję za wszystkie słowa otuchy :)

    Pozdrawiam,

    D.

  • 34. Data: 2012-06-12 21:58:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dyletant wrote:

    > Ja też się ostatnio wkurzyłem jak widziałem jak ładną blond lalę w
    > mini puszczają, bo się uśmiechnęła a potem puściła łezkę :(

    nie ma sie co wkurzać nie każdy może być fajną laską...

    wg wszelkich badań łądni ludzie maja lepiej nawet w sądacj i to jak sa
    oskarżeni o powazne przestępstwa.

  • 35. Data: 2012-06-12 21:58:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Dyletant wrote:
    > Kiedyś trzeba przestać z chodzeniem do taty.

    powiedz sobie, ze juz od nastepnego razu.
    Nie zgrywaj gieroja tam gdzie nie trzeba,

  • 36. Data: 2012-06-12 23:12:33
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > nie ma sie co wkurzać nie każdy może być fajną laską...
    >
    > wg wszelkich badań łądni ludzie maja lepiej nawet w sądacj i to jak sa
    > oskarżeni o powazne przestępstwa.

    Samo życie :)

  • 37. Data: 2012-06-12 23:15:04
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 12 Cze, 21:58, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > powiedz sobie, ze juz od nastepnego razu.
    > Nie zgrywaj gieroja tam gdzie nie trzeba,

    TAK WŁAŚNIE SOBIE POWIEDZIAŁEM.

    PEŁNA KULTURA I SZACUNEK DLA KAŻDEGO.

    D.

  • 38. Data: 2012-06-14 12:11:32
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 12 Jun 2012 08:26:03 -0700 (PDT), Dyletant napisał(a):

    > Ok. Tak zrobię :D

    I dopisz w tytule przelewu: "w dupe?" ;-)

    MSPANC

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 39. Data: 2012-06-14 20:44:32
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    R.e.m.e.K wrote:

    > I dopisz w tytule przelewu: "w dupe?" ;-)

    To nieładnie. Niedobry prawnik.

  • 40. Data: 2012-06-14 21:02:55
    Od: gierrro <g...@g...pl>

    W dniu 2012-06-12 01:34, Dyletant pisze:

    > No ale jestem tutaj i pytam Was. Co będzie dalej? Czy to była aż tak
    > poważna sprawa? Przeprosiłem i to zrobię to jeszcze raz. Naprawdę
    > żałuję.

    Mam nadzieję, że sobie jaja robisz :)
    A jak na poważnie, to weź to olej. Pozrzędził coś o sądzie, bo mu się
    głupio zrobiło :)